۲ عضو کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران امکانات تبریز را برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ترینیداد و توباگو تائید کردند تا احتمال قطعی شدن این امر افزایش یابد.

برگزاری دیدار تدارکاتی ایران با ترینیداد و توباگو در تبریز قطعی شد؟محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازدید مارکار آقاجانیان و دیه گو جیاچینو، مربیان تیم ملی فوتبال ایران از امکانات ورزشی تبریز با هدف بررسی شرایط این شهر برای برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با ترینیداد و توباگو در تبریز بیان کرد:

کادرفنی تیم ملی قصد دارد دیدار ایران و ترینیداد و توباگو را در شهر تبریز برگزار کند و تا حد زیادی این امر قطعی شده است. روز گذشته مارکار آقاجانیان و دیه گو به تبریز آمدند و از ۲ ورزشگاه بنیان دیزل و یادگار امام به همراه 2 هتل شهر را  بازدید کردند. قرار است یکی از این هتل ها در اختیار تیم ملی ایران و هتل دیگر در اختیار تیم میهمان قرار بگیرد. آنها ضمن رضایت کامل از امکانات این اماکن از ورزشگاه و هتل های تبریز عکس و فیلم تهیه کرده تا آنها را برای تائید نهایی در اختیار کارلوس کی روش قرار بدهند.

او افزود: تبریز آمادگی کامل را برای برگزاری این بازی دوستانه دارد و مرییان تیم ملی هم امکانات این شهر را تائید کردند. تنها نظر کی روش مانده است و من حدس می زنم که برگزاری دیدار ایران و ترینیداد در تبریز قطعی است.

تقیون درباره اینکه در صورت تائید کی روش آیا تمرینات تیم ملی هم پیش از بازی با ترینیداد و توباگو در تبریز برگزار خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: درصورت قطعی بودن این امر برخی تمرینات تیم ملی در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار خواهد شد چراکه دیه گو زمین های شماره یک و ۲ این مجموعه را تائید کرده است.

سفر مارکار آقاجانیان و دیه گو جیاچینو به تبریز برای بررسی شرایط میزبانی تیم ملی ایران از ترینیداد و توباگو در این شهر درصورتی صورت گرفته است که پیش از این محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرده بود با توجه به اینکه تمرین های تیم ملی در تهران برگزار می شود امکان برگزاری دیدارهای تدارکاتی در خارج از پایتخت وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

 اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد 

تیم ملی فوتبال ایران - ازبکستان/ تقابل تکراری این‌بار با متد آرژانتینی

پاسخ فدراسیون به برخی انتقاد‌ها در مورد برگزار نشدن دیدار‌های بزرگ برای تیم ملی

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره دعوتنامه بازی دوستانه با آرژانتین


انتهای پیام /


اظهارات مدیر روابط عمومیم هیئت فوتبال آذربایجان غربی درباره حضور تیم ملی در تبریز

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار