شب گذشته از ورود مربیان و یکی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران به ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر رفت و در نهایت با تساوی یک بر یک در این بازی و برتری ۲ بر یک در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت مقابل شاگردان جسوالدو فریرا، برای نخستین بار جواز حضور در فینال این رقابت‌ها را به دست آورد.

پیش از شروع این بازی اتفاق عجیبی رخ داد. در حالی که برخی اعضای کادرفنی تیم ملی ایران مانند اوسیانو داکروز، مانوئل و یکی دیگر از مربیان پرتغالی تیم ملی با تهیه بلیت CIP ورزشگاه آزادی قصد داشتند برای تماشای دیدار پرسپولیس و السد وارد ورزشگاه آزادی شوند، اما ماموران نیروی انتظامی به دلیل نشناختن دستیاران کارلوس کی روش اجازه حضور آن‌ها در جایگاه CIP را ندادند که این منجر به ناراحتی مربیان پرتغالی شد.

در نهایت اوسیانو، مانوئل و دیگر مربی پرتغالی ورزشگاه آزادی را ترک کردند و قید تماشای این بازی مهم را زدند.

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ۱۶ یا ۱۷ آبان برگزار می‌شود و در حالی که پیش از این قرار بود شاگردان کارلوس کی روش در روز‌های ۲۴ و ۲۹ این ماه در ورزشگاه آزادی به ترتیب از ترینیداد و توباگو و ونزوئلا میزبانی کنند، اما درخواست مسئولان فدراسیون ونزوئلا برای برگزاری دیدار با ایران در محلی خارج از کشورمان انجام شدن این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.


بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم

فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد

تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران


انتهای پیام/

اتفاق عجیب در حاشیه بازی پرسپولیس و السد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار