سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه؛

نظام درآمد-هزینه به سود استان های کم برخوردار نیست

استاندار کرمانشاه گفت:اجرای نظام درآمد-هزینه مشروط به نگاه ویژه به استانهای کمتر توسعه یافته، شاید تنها راهی باشد که استانهای کشور بخواهند و بتوانند روی پای خود بایستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   بازوند-استاندار کرمانشاه-در نشست ستاد پیگیری لایحه بودجه ۹۸ استان کرمانشاه گفت: نظام موسوم به درآمد-هزینه اصالتا مکانیسم خوبی است اما اجرای آن در شرایط فعلی کشور به سود استانهای کم برخوردار و کمتر توسعه یافته نیست و بیشتر به سود استانهایی است که قبلا  زیرساختهای خود را با ارز ارزان قیمت تامین کرده اند. مگر اینکه سازوکار جدیدی برای اجرای آن تعریف شود که نگاه ویژه ای به استانهای محروم داشته باشد.
 
وی بیان کرد:  با توجه به محدو یت منابع بودجه ای باید اولویت های کاری ما به گونه ای باشد که همه ما توان خود را صرف پروژه هایی کنیم که اثربخشی حداکثری در اقتصاد استان داشته باشند. 
 
 بازوند گفت:مدیران در این ایام که بخشنامه بودجه اعلام میشود، در طی دوماه پیش رو تلاشی شبانه روزی برای گنجاندن مطالبات اصلی مردم در لایحه بودجه ۹۸ در سطح وزارتخانه های خود داشته باشند و برای این کار از ظرفیت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری و معاونین استانداری پ سازمان برنامه و بودجه نهایت استفاده را ببرند. 
 
وی ادامه داد:نداشتن مخزن، از نقاط ضعف سامانه گرمسیری است که شرکت آب منطقه ای بخاطر منافع مردم استان باید مخازن لازم را برای ذخیره آب تعبیه کند.
 
بازوند گفت:اعتبارات هزینه ای استان پایه چندان قوی ندارد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید این نقص را رفع کنند. 
 

 انتهای پیام/ز

اعتبارات هزینه ای استان پایه چندان قوی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.