سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تهران:

بهزیستی دیگر نمی‌تواند از پذیرش افراد نیازمند امتناع کند

فرهادی با اشاره به اینکه 13 مکان را در اختیار بهزیستی قرار داده‌ایم، گفت: بهزیستی دیگر نمی‌تواند از پذیرش افراد نیازمند به خاطر نداشتن مکان مناسب امتناع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عیسی فرهادی فرماندار تهران در مراسم بهره‌برداری از مرکز فرویت‌های خدمات اجتماعی که عصر امروز(چهارشنبه) در منطقه 9 شهرداری تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی آشکار مثل معتادان متجاهر و کودکان کار و همچنین تکدی گری باید توجه جدی‌تری شود.

فرماندار تهران با بیان اینکه جمع‌آوری گروه‌های مذکور توسط شهرداری صورت می‌گیرد، تصریح کرد: 14 دستگاه دیگر هم باید همکاری کنند تا پس از جمع‌آوری این افراد، آن‌ها غربالگری شوند و هر کدام از دستگاه‌ها در این غربالگری سهم خود را از گروه‌های آسیب دیده تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه معتادان بیمار باید به بیمارستان و کمپ‌های ترک اعتیاد هدایت شوند، افزود: اگر فردی نیازمند وجود دارد، دستگاه‌های خدماتی باید او را شناسایی کنند و به واحد مربوطه تحویل دهند.

فرهادی با تاکید بر اینکه بخش اول کار ما کار فرهنگی است، گفت: مرحله اول مربوط به جمع‌آوری گروه‌های آسیب پذیر است که برای توانمندسازی آن‌ها باید اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه 13 مکان را برای نگهداری از افراد نیازمند در اختیار بهزیستی قرار داده‌ایم، تصریح کرد: آن‌ها دیگر نمی‌توانند تحت نداشتن مکان مناسب از پذیرفتن نیازمندان امتناع کنند.

فرماندار تهران با بیان اینکه 3 تا 5 هزار نفر کارتن خواب را در سال گذشته پوشش دادیم، گفت: سال گذشته تنها سالی بود که هیچ کس به خاطر خوابیدن در خیابان جان خود را از دست نداد.

وی افزود: اگر 100 سمن از سمن‌هایی که در تهران فعالیت‌ می‌کنند، 10 کودک کار را پوشش دهند، دیگر شاهد حضور کودکان کار در خیابان‌ها نخواهیم بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.