سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

lyft برای ساخت خودروی جدید خود یک شرکت تازه تاسیس را خرید +تصاویر

سه شنبه، Lyft از ماشین جدید خود را با نام تجاری جدیدش رونمایی کرد. این یک خودروی سدان هیبریدی فورد فاکس ساخته شده توسط مهندسان این شرکت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز سه شنبه، Lyft از ماشین جدید خود را با نام تجاری جدیدش رونمایی کرد. این یک خودروی چهار در صندوق دار (سدان) هیبریدی فورد فاکس با تکنولوژی طراحی شده توسط تیم داخلی این شرکت است.

این شرکت اعلام کرد که در جولای 2017 شروع به ساخت فناوری خودروهای خودران خود کرده است. این یک حرکت جسورانه برای شرکتی بود که در آن زمان به راحتی با خودروسازان با تجربه و شرکت‌های فن آوری معروف، همکاری می‌کرد. سرانجام این شرکت توانست ماشین‌های خودران را با فن آوری پیچیده طراحی کند. شرکت Lyft حدود 300 مهندس برای ساخت خودروهای خودران دارد.

شرکت Blue Vision توسط فارغ التحصیلان دانشگاه آکسفورد و کالج امپریال لندن در سال 2016 بنیان‌گذاری شده است. Lyft برای تولید خودرو جدید خود، شرکت Blue Vision را به مبلغ 72 میلیون دلار خریداری کرده است. وینسنت گفت: "تیم 40 نفره این شرکت برای عملیات تولید خودروهای خودران Lyft در انگلستان کار خواهند کرد. (این شرکت در حال حاضر تنها در آمریکای شمالی تولید خودرو می‌کند اما گزارش می‌شود که در آینده نزدیک قصد گسترش فروش خود در بازارهای اروپایی را دارد.)

لوک وینسنت، مهندس ارشد این شرکت گفت که فناوری این شرکت پیشرفته است، زیرا می‌تواند نقشه‌های بسیار دقیق سه بعدی کل شهرها را با استفاده از یک گوشی هوشمند یا دوربین که روی داشبورد ماشین نصب شده است، جمع آوری کند. او گفت: "این نقشه‌ها ماشین را قادر می‌سازند که مکان دقیق خود را تشخیص دهد، چیزهایی در اطراف آن قرار دارد را ببیند و کاری باید انجام دهد را بداند. دقت این خودرو سانتیمتری خواهد بود." (وینسنت درباره نقشه اطلاعات دارد، زیرا او برای ساخت دید Pioneer street به گوگل کمک کرده است.)

این امر به عنوان کلید اصلی به شمار می‌رود زیرا Lyft قصد دارد نقشه‌هایی با رزولوشن بالا ایجاد کند که به اتومبیل‌های خودران کمک می‌کند تا در محیط‌های پیچ در پیچ حرکت کنند. Lyft می‌تواند نقشه‌های مبتنی بر دوربین‌های Blue vision را با نقشه‌های هندسی که خود با استفاده از سنسورهای LIDAR نصب شده بر روی سقف وسایل نقلیه اش به دست آورده است، ترکیب کند. وینسنت افزود: "Blue Vision Labs اولین شرکت است که قادر به ساخت نقشه‌های سه بعدی در سطح شهر با استفاده از تصاویر تلفن همراه است. این تکنولوژی واقعا شگفت انگیز است."

 


بیشتر بخوانید: بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم


انتهای پیام/

خودروی جدید شرکت lyft

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.