سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی ۸۶۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان

سرپرست مدیریت تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت:۸۶۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در نیمه نخست امسال تکمیل، تعمیر و بازسازی‌شده‌ است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  ناصر امیر محمودی، سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تأمین مسکن مددجویان را یکی از اولویت‌های کمیته امداد دانست و گفت: مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است و توانمندسازی واقعی بدون تأمین مسکن مناسب که پیوست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد امکان‌پذیر نیست و پایداری لازم را نخواهد داشت.

وی بابیان اینکه درمجموع چهار میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان در شش‌ماهه نخست امسال در حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است، افزود: این اعتبار از محل درآمد صدقات، اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران در حوزه مسکن مددجویان هزینه شده است.

سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان از تکمیل، تعمیر و بازسازی ۸۶۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای تعمیر، تکمیل و بازسازی این تعداد واحد مسکونی مددجویی یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان هزینه شده است.

امیر محمودی همچنین از کمک به خرید و ساخت ۳۷ واحد مسکن شهری مددجویی در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: برای خرید و ساخت این تعداد واحد مسکونی ۷۸۳ میلیون تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۹۹ واحد مسکن مددجویان روستایی نیز در شش‌ماهه نخست امسال بااعتبار ۸۹۶ میلیون تومان بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.


انتهای پیام /س

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.