سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای ترامپ: آمریکا جایگاه خود را به عنوان رقابتی‌ترین اقتصاد دنیا باز یافت

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد کشورش پس از سال‌ها عقب ماندن از کشور‌های دارای اقتصاد رقابتی دوباره به عنوان رقابتی‌ترین اقتصاد در دنیا مطرح شده و جایگاهی را که شایسته‌ی آن بود بازپس گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مدعی شد کشورش پس از سال‌ها دور ماندن از فهرست کشور‌های دارای اقتصاد رقابتی دوباره به عنوان رقابتی‌ترین اقتصاد در دنیا مطرح شده و جایگاهی را که شایسته‌ی آن بود بازپس گرفته است.

دونالد ترامپ همچنین ادعا کرد آمریکا از نگاه اعتماد و اطمینان مصرف کننده در عالی‌ترین جایگاه در دنیا قرار دارد.

ترامپ مدعی شد: «پس از اجرای طرح بسیار بزرگ کاهش مالیاتی و لغو قوانین و مقررات دست و پاگیر نرخ بیکاری در کشور به پایین‌ترین میزان در ۵۰ سال گذشته رسید. ما موفق شدیم بیش از ۴.۲ میلیون شغل تازه ایجاد کنیم و بیش از ۴ میلیون آمریکایی را از فهرست دریافت کنندگان غذای خیریه در مراکز تهیه و توزیع غذای آماده خارج سازیم. میانگین درآمد خانوار در سال ۲۰۱۷ در بالاترین رقمی قرار داشت که تاکنون ثبت شده است. فقر در میان آفریقایی - آمریکایی‌ها و اسپانیولی - آمریکایی‌ها به پایین‌ترین رقمی رسیده که تاکنون ثبت شده است.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین بار دیگر پیمان نفتا را بدترین پیمان تجاری تاریخ این کشور خواند و افزود سازمان تجارت جهانی (WTO) دومین توافقنامه‌ی فاجعه آمیز تجاری است که آمریکا در آن عضویت دارد.

انتهای پیام/

ترامپ مدعی شد آمریکا رقابتی‌ترین اقتصاد دنیا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.