سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت ساخت سالن ورزشی چند منظوره در شهربابک

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: با ساخت سالن ورزشی چند منظوره در شهربابک بسیاری از نیازهای ورزشی و خوابگاهی شهرستان پوشش داده می شود.

میثم پاریزی رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش به همه پیشکسوتان، مربیان، سرپرستان، داوران و ورزشکارانی که با عشق برای ارتقای سطح سلامت و شادابی جامعه زحمت می کشند، به بخش عمرانی و زیرساخت های ورزشی شهرستان شهربابک اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زیرساخت های مناسبی طی سالیان گذشته برای ورزش شهرستان ایجاد شده و با پروژه هایی که امسال افتتاح شده اند، سرانه فضای ورزشی شهربابک چیزی بالغ بر 80 سانتی متر به ازای هر نفر است.

وی با بیان اینکه سه زمین چمن مصنوعی کوچک در شهرهای دهج، جوزم و روستای برفه طی امسال به بهره برداری رسید و زمین چمن مجموعه شهیدان خدادایان و فتحی در شهربابک ترمیم شد، افزود: یک سالن ورزشی رزمی که حدود 600 متر به سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده شهرستان اضافه می کند، در هفته ترببت بدنی افتتاح می شود.

وی از ساخت دو سالن کوچک انفرادی و تخصصی در مجموعه ورزشی تختی خبر داد و بیان داشت: سالن ورزشی روستای استبرق تقریبا 80 درصد پیشرفت داشته که امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

پاریزی تصریح کرد: پیگیر ساخت سالن ورزشی در روستاهای خبر، رباط و اشکور هستیم که امیدواریم سریعتر مراحل ساخت این سه سالن هم شروع شود.

وی افزود: در شهر خاتون آباد، اجرای اسکلت سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان طی یک ماه گذشته به انجام رسیده و تا پایان سال 98 به جز تأسیسات برقی، مکانیکی و انشعاباتش، سازه اسکلت نیز به پایان می رسد و تکمیل می شود.

پاریزی با اشاره به اینکه باشگاه ها یکی از ارکان حوزه ورزش و جوانان هستند، یادآور شد: شهرداری شهربابک، صنعت مس، شقایق، امید مهدی و شهاب باشگاه هایی هستند که از طریق آنها مسائل حوزه قهرمانی ورزش شهرستان را پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه در بخش همگانی، هیئت ها را مکلف کردیم تا با تشکیل کمیته همگانی، ورزش را بین خانواده ها ترویج دهند و بتوانند متناسب با سلیقه افراد ظرفیت ایجاد کنند، بیان داشت: این امر می تواند سبب افزایش و ارتقای شادابی و نشاط در بین خانواده ها به ویژه افراد کهنسال و میانسال شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک ابراز امیدواری کرد: با ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد تنوع، افراد به سمت ورزش جذب شوند و بدین ترتیب از هزینه های درمانی که خانواده ها در سنین بالا ناچاراً مجبور به پرداخت آن هستند، کاهش یابد.

پاریزی به حوزه جوانان اشاره کرد و افزود: هم اکنون سه سمن(سازمان مردم نهاد) ثبت شده داریم و سه سمن هم در حال اخذ اعتبار نامه هستند که امیداریم بتوانیم این سمن ها را مشروط به توانمند شدنشان ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ سازی کنیم تا این سمن ها بتوانند به صورت خودجوش و با اتکا به توانمندی هایی که نشأت گرفته از تفکر حوزه جوانان است مسائل شهرستان را مرتفع کنند و مکانی برای شنیده شدن حرف جوانان باشند.

پاریزی با بیان اینکه در بخش بانوان شهرستان شرایط بسیار مطلوبی داریم، یادآور شد: علی رغم اینکه در حوزه بانوان ممکن است، محدودیت ها بیشتر باشد اما استعدادهای بانوان در حوزه قهرمانی در شهرستان نسبت به آقایان قوی تر است.

انتهای پیام/ب

شهربابک نیازمند احداث سالن ورزشی چند منظوره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.