مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از احداث سالن دو هزار نفری طی آینده ای نزدیک در شهربابک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای ورزش شهرستان شهربابک به ریاست علیرضا اسدی فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان و با  حضور حجت الاسلام توحیدی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس و اعضای کمیته ورزش برگزار شد.

در این جلسه که با همت اداره ورزش جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک در راستای بررسی زیرساخت های ورزش شهربابک و نیازهای این حوزه برگزار شد، علیرضا اسدی، فرماندار شهربابک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ورزش، درمان، آموزش،کشاورزی و دامپروری که با همکاری شرکت مس در سال گذشته محقق شده بود، ابراز امیدواری کرد: با حمایت های بیش از پیش شرکت مس بتوانم بخشی از زیرساخت های ورزش شهرستان را آماده کنیم.

وی افزود: با حمایت های شرکت مس، به دنبال اجرا و معرفی چندین کار به عنوان الگو در شهربابک هستیم که توسعه همه جانبه شهرستان را در پی خواهد داشت ‌.

حجت الاسلام توحیدی، مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز به وفاق و همدلی در بین مجمع مدیریتی شهرستان اشاره کرد و گفت: باتوجه به پیگیری های جدی نماینده و فرماندار  شهربابک در امور ورزش این شهرستان، امیدوارم پیشرفت در ورزش شهربابک تداوم داشته باشد.

وی ضمن تشکر از تلاش های هیئت مدیره و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی شهربابک افزود: عدالت خواهی باید در وجود همه باشد و باید به سمت عدالت ورزشی حرکت کنیم.

حجت الاسلام توحیدی خواستار ایجاد قطب سازی در ورزش شهربابک شد و تأکید کرد: باید توسط مربیان و کارشناسان جهانی، اصالت و استعدادهای شهربابک را در تمامی رشته های ورزش شناسایی و با قطب سازی آن حوزه در کنار فوتبال تلاش کنیم.

وی توسعه زیرساخت های ورزش شهربابک را در اولویت های کاری برنامه های خود عنوان و تصریح کرد: به زودی سالن دو هزار نفری در شهربابک احداث می شود.

انتهای پیام/ب

جلسه شورای ورزش شهرستان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار