سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عنبرآباد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در اجرای طرح تشدید برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت سواران متخلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمود بیدشکی، فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران و رانندگان خودرو‌های متخلف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه خودرو که با حرکات غیر متعارف، امنیت شهروندان را به مخاطره انداخته بودند، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: از جمله تخلفات وسائط نقلیه توقیفی عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن مدارک شناسایی، نقص فنی، نداشتن گواهینامه رانندگی، حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود.

این مسئول انتظامی بیان کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان همچنان ادامه دارد چرا که این طرح‌ها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم و ارتقاء امنیت و آرامش در بین شهروندان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

 

توقیف ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه در عنبر آباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.