سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: سر و جانمان را می‌دهیم تا به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران نگران نباشند و سر و جانمان را می‌دهیم تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی این تیم برابر تیم السد قطر در چارچوب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و میزان آمادگی اش اظهار کرد: بعد از بازی رفت برابر السد قطر اردوی تیم ملی برگزار شد و تیم ما از بازی ها دور بود. البته بازی با تیم نود ارومیه در جام حذفی توانست به ما کمک کند اما باز هم دیدید که بازیکنانمان خسته بودند. زمانی که در زمین مسابقه جام حذفی حضور داشتم بیشتر تمرکزم روی بازی با السد بود و برانکو نگران بود که همانند بازی با تیم قشقایی از گردونه رقابتهای جام حذفی کنار نرویم.

کاش در بازی رفت برابر السد قطر مساوی می شدیم 

او ادامه داد: شرایط سختی با السد داریم و بازی برگشت دشوار است. همه مردم انتظار داشتند که ما در بازی رفت به تساوی دست یابیم یا با اختلاف کم برابر السد شکست بخوریم چون بازیکن کم داشتیم و دستمان خالی بود اما خدا راشکر بازیکنان در قطر از جان خود گذشتند و توانستیم این بازی سنگین را با پیروزی پشت سر بگذاریم و سید جلال حسینی هم معتقد بود که انتظار چنین نتیجه ای را در قطر نداشت. به نظرم کاش در بازی رفت با السد قطر مساوی می کردیم چرا که انتظارات بالا رفته است و هیچ کس فکر نمی کند که چند بازیکن از دست دادیم و به علت محرومیت نتوانستیم بازیکن بگیریم و همه فکر می کنند پرسپولیس 15 بازیکن جدید گرفته است، یک بازیکن السد قطر به اندازه سرمایه کل باشگاه های استقلال و پرسپولیس است. همه پرسپولیس را دوست دارند و فشار زیادی  روی این تیم می گذارند و خدا را شکر هواداران هم با هوش هستند و می دانند شرایط پرسپولیس سخت است اما این قول به هواداران می دهم که نگران نباشند و همان طور که علی پروین گفت هواداران خودشان را از اول خسته نکنند و بگذارند بازی شروع شود و بعد تیم خود را تا پایان بازی تشویق کنند. سر و جانمان را می دهیم تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابیم. اگر پرسپولیس به فینال راه نیابد برای نمایندگان کشورمان از سال بعد شرایط خیلی سخت می شود و بعد از مرحله گروهی تیم های شرقی و غربی با یکدیگر بازی می کنند و شرایط سخت می شود و همه چیز دست به دست هم داده است تیمی که نیمکتش سرهم بازیکنانش 40 سال نمی رسد تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.

تیم های شکست خورده به خود روحیه می دهند 

بیرانوند درباره اینکه بازیکنان السد قطر مدعی هستند که همان طور که استقلال را در آزادی شکست دادیم برابر پرسپولیس هم پیروز می شویم، اظهار کرد: همه تیم ها این طور است و اگر ما هم جای تیم السد بودیم و در خانه خود شکست می خوردیم به خود روحیه می دادیم که در بازی برگشت پیروز می شویم. همه تیم هایی که در بازی اول شکست خوردند به طور حتم به خود روحیه می دهند و من اکنون به فکر این نیستم که بازی رفت را پیروز شدیم و سید جلال حسینی و کادر فنی هم باید به بازیکنان بگویند که هنوز بازی تمام نشده است و نباید فکر کنیم که در قطر پیروز شدیم باید تصور کنیم که در آنجا صفر بر صفر شدیم و در نهایت مجبور هستیم که برابر صد هزار هوادار باید برنده شویم.

او ادامه داد: ما زمانی که در بازی رفت برابر الدحیل در قطر یک بر صفر باختیم با خود عهد بستیم که در تهران این تیم را شکست بدهیم تا دل هواداران را شاد کنیم. فکر نکنید که ما به علت اینکه در قطر برابر السد یک بر صفر پیروز شدیم در تهران برابر این تیم دفاعی بازی می کنیم تا گل نخوریم. در سال های گذشته در تهران توانستیم السد را شکست بدهیم و استقلال هم برابر این تیم خوب بازی کرد و گل خوردن استقلال ناگهانی شد و آبی پوشان باید در ضد حملات بیشتر دقت می کردند چرا که السد در ضد حمله بسیار قدرتمند است و 5،6 بار در آزادی بازی کرده است و با نحوه بازی در این زمین آشنایی دارد. ما برای برد برابر السد به زمین مسابقه می رویم و اصلا از الان فکر نمی کنیم که به فینال راه یافتیم و اگرقصد داریم به فینال برویم باید در بازی برگشت هم پیروز شویم.

اگر پرسپولیس به فینال برود باید مجسمه بازیکنان ساخته شود 

بیرانوند درباره اینکه پرسپولیس مصدومان زیادی دارد و کار این تیم سخت نمی شود، تصریح کرد: صد در صد، در بازی رفت برابر السد قطر 3 بازیکن نداشتیم و ماهینی مصدوم بود و 2 بازیکن محروم داشتیم و برانکو هم محروم بود و کسی نبود با ما صحبت کند و مجبور بودیم با همه مشکلات به مصاف السد برویم.

او افزود: من بازیکنان تیم را می دیدم تصور می کردم با تیم امید به قطر رفتیم و 4، 5 بازیکن به داخل اتاق می رفتند تیم گم می شد و بازیکن نداشتیم و سر میز می خندیدیم تا به خود انگیزه بدهیم و برانکو هم گفت که امیدوارم بعد از بازی هم بخندید و دوباره تمرکز کردیم و نمی دانستیم چکار کنیم. خدا را شکر تواتنستیم بازی رفت را پیروز شویم و اکنون هم عالیشاه، ماهینی را نداریم و کامیابی نیا، سید جلال حسینی و چند بازیکن دیگر با درد تمرین می کنند و اگر پرسپولیس قرار است به فینال برود باید مجسمه بازیکنان ساخته شود چرا که زحمت می کشد  و از جان مایه می گذارند و می خواهند کل ایران خوشحال شوند.

ما برای پول بازی نمی کنیم 

او درباره اینکه قول پرداخت پاداش هم به بازیکنان داده شده است، گفت: اصلا اگر برای پول بازی می کردیم من اینجا نبودم و ما برای پول بازی نمی کنیم. پاداشی که می دهند برای جوانان ، تدارکات و کادر پزشکی باید خوشحال باشیم چرا که آنها قراردادشان پایین است و چشم انتظارشان به همین پاداش است تا درصدی بگیرند. اگر اتفاقی قرار است بیافتد و ما به فینال برویم پول هم می آید و بازیکنان پرسپولیس جای بزرگی هستند که 90 میلیون ایرانی آنها را نگاه می کنند و پول خودش به دستمان می رسد و باید مردم را خوشحال کنیم.

کسب مقام  بهترین دروازه بان سال آسیا جزء رویاهایم است 

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره اینکه قرار است جزء گزینه های بهترین دروازه بان سال آسیا قرار بگیرد، گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد اما هنوز قطعی نشده است و ای اف سی هم در این باره از من مصاحبه گرفت و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد چرا که این موضوع جزء رویاهایم در ورزش است و اگر این اتفاق رخ بدهد تبریک به مردم می گویم و با اینکه طنز برایم درست کردند اما به من  انگیزه دادند و اگر کاندید شوم افتخار به مردم ایران می کنم.  اگر قرار است این اتفاق رخ بدهد و مرد سال آسیا شوم باید تیم پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود. باید تلاش کنم و امیدوارم روز سه شنبه روز خوب من باشد و امیدوارم خدا به من و همه تیم کمک کند و 11 بازیکن  در راه یابی به فینال سهم داشته باشیم و همه بازیکنان  فوق العاده باشند و امن هم بتوانم به بازیکنان نرژی بدهم تا بهتر کار کنند. 

او درباره اینکه در زمان نقل و انتقالات به تیم دیگری می رود، خاطر نشان کرد: اصلا به این موضوع فکر نمی کنم و تنها چیزی که تیم ما نیاز دارد این است که همه رسانه ها نگاه ملی به پرسپولیس داشته باشند و همه خوشحال شوند و همه رسانه ها حمایت کنند و روحیه ما را خراب نکنند و به بازیکنان انرژی بدهند و همه صفحات خود را به بازیکنان پرسپولیس اختصاص بدهند و همه بیایند به پرسپولیس انرژی بدهند و به طور حتم هواداران همه تیم ها برای ما دعا می کنند.


بیشتر بخوانید:

تمرین کلیدی بازیکنان پرسپولیس در هوای ابری

برانکو: السد می‌تواند هر حریفی را ببرد/ همه پرسپولیس را قهرمان جهان می‌دانند

نوراللهی: هنوز کارمان در لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.