علیپور: کار سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم/ هواداران قوت قلبمان هستند

مهاجم تیم پرسپولیس ایران گفت: در بازی برگشت مقابل السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا کارمان سخت است و می‌دانیم تاکنون چیزی تمام نشده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس ایران درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت با السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در دیدار رفت با السد بازی سختی داشتیم، اما با اجرای تاکتیک‌های مدنظر برانکو، کادرفنی و عملکرد خوب بازیکنان توانستیم برنده شویم. در بازی برگشت هم کارمان سخت است چرا که می‌دانیم چیزی تمام نشده است.

او ادامه داد: شرایط بازی برگشت هم سخت است، اما می‌رویم که دستور‌های برانکو را اجرا کنیم تا با سربلندی از زمین بیرون بیاییم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

علیپور درباره درخواست خود از هواداران پرسپولیس برای حمایت از این تیم در بازی با السد اظهار داشت: هواداران در بازی‌های گذشته حمایتمان کردند و در این دیدار هم قوت قلبمان هستند. انشالله که در بازی با السد سنگ تمام بگذارند تا بتوانیم به پیروزی برسیم. البته همانگونه که هواداران در بازی‌های حساس از پرسپولیس حمایت می‌کنند باید در بازی‌هایی که اهمیت کمتری دارد هم به ورزشگاه آزادی بیایند نه اینکه در یک بازی ورزشگاه خالی و در بازی دیگر پر باشد. در تمام بازی‌ها به حمایت هواداران نیاز داریم.

مهاجم پرسپولیس درباره نقش مهاجمان این تیم در بازی برگشت مقابل السد با توجه به تهاجمی بازی کردن حریف اظهار داشت: مهاجم به تنهایی نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد بلکه باید کل تیم برای رسیدن به پیروزی کنار هم باشند. مهم‌تر از همه اینست که دستور‌های مربی را به درستی اجرا کنیم.

علیپور درباره اینکه آیا قول گلزنی در بازی با السد می‌دهد یا خیر، گفت: همه تلاش می‌کنیم پرسپولیس سربلند باشد و بتوانیم برای این تیم افتخار به دست آوریم. بازیکنان پرسپولیس همدل هستند و تفاوتی ندارد کدام بازیکن گل بزند. انشالله با پیروزی مقابل السد برای خودمان، هواداران و باشگاه افتخارآفرینی کنیم.


بیشتر بخوانید:خبر بد برای پرسپولیس/ گادوین منشا مصدوم شد

حقیقت: تلاش می‌کنیم کامیابی نیا به بازی مقابل السد برسد

حسینی: نبود تماشاگران در آینده به ضرر تیم پرسپولیس است


انتهای پیام/

اظهارات علی علیپور درباره دیدار برگشت پرسپولیس و السد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار