نوراللهی: هنوز کارمان در لیگ قهرمانان آسیا تمام نشده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: السدقطر تیم قدرتمندی است و با اینکه بازی رفت را در خانه حریف پیروز شده ایم، اما هیچ چیز قطعی نیست.

نوراللهی: با اینکه بازی رفت را پیروز شده ایم اما هنوز همه چیز تمام نشده است به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی بازیکن تیم پرسپولیس ایران در حاشیه تمرین امروز تیمش در مورد بازی پیش رو مقابل تیم السد قطر در چارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خداروشکر در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای روز سه شنبه که بازی سختی مقابل تیم السد قطر خواهیم داشت آماده هستیم. السد تیم قدرتمندی است و با اینکه بازی رفت را در خانه حریف یک بر صفر پیروز شده ایم، اما هیچ چیز تمام نشده است و همانطور که سیدجلال گفت: هنوز ۹۹ درصد راه باقی مانده است تا بتوانیم به فینال جام باشگاه‌های آسیا راه پیدا کنیم. امیدواریم با یک بازی منطقی بتوانیم با موفقیت زمین را ترک کنیم.

او در مورد حمایت هواداران پرسپولیس از تیمشان گفت: خدارو شاکر هستیم که چنین هوادارانی داریم، هوادارانی که همیشه تیم پرسپولیس و بازیکنان آن را حمایت کرده اند. امیدوارم در روز سه شنبه هواداران استادیوم را پر کنند و همانطور که شرایط را برای بازیکنان تیم السد دشوار می‌کنند از ما نیز حمایت کنند تا بتوانیم با پیروزی این بازی را به پایان برسانیم.

نوراللهی در مورد تیم السد گفت: السدی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و این طبیعی است که از همان ابتدای بازی برای گلزنی و بردن وارد زمین خواهند شد. تمام تمرکزمان را روی این بازی خواهیم گذاشت و نمی‌گذاریم السدی‌ها با کری خواندن نتیجه را به نفع خود رغم بزنند.

او در مورد این بازی ادامه داد: امیدواریم با تصمیماتی که کادر فنی می‌گیرد و تلاشی که بازیکنان می‌کنند و حمایت هواداران بتوانیم از این بازی به سلامت عبور کنیم و به فینال بازی‌ها راه پیدا کینم. این یک بازی تاریخی برای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران خواهد بود و امیدواریم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

نوراللهی در مورد مشکل کمبود بازیکنی که تیم پرسپولیس با آن درگیر است گفت: از ابتدای این فصل تیم ما با مشکل کمبود بازیکن مواجه بوده و حال ۲ بازیکن مصدوم هم به این مشکل اضافه شده اند. امیدواریم که مصدومانمان بتوانند به این بازی برسند و شرایط را برای ما بهبود بخشند. اعضای تیم پرسپولیس با تمام مشکلاتی که وجود دارد همیشه به شکل متحد در کنار یکدیگر حضور داشته اند و برای موفقیت این تیم تلاش کرده اند و در این بازی نیز این اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید: ارز ثانویه به سرخابی‌های پایتخت رسید

السدقطر با یک غایب به مصاف پرسپولیس ایران می‌رود

بلیت فروشی دیدار پرسپولیس ایران - السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد


انتهای پیام/

صحبت های نوراللهی پیش از بازی مقابل السد قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار