سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آبخیزداری آذربایجان غربی

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی از تخصیص بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتباربه حوزه آبخیزداری استان خبر داد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربیدر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  گفت: در حال حاضر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، عملیات اجرایی در ۲۰ حوزه آبخیزداری استان شروع شده است که امیدواریم ۹۰ درصد پروژه‌ها قبل از اتمام آذرماه سال جاری به بهره برداری برسند.
موسوی افزود: در سال جاری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبخیزداری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که هم اینک اجرای این طرح‌ها درسطح استان آذربایجان غربی به سرعت در حال اجرا است. طرح‌های آبخیزداری در ۲۰ حوزه شناسایی و مطالعه شده که در حال حاضر این محل‌ها به پیمانکاران تحویل و در حال انجام عملیات اجرایی است.
وی اضافه کرد: با بیان اینکه این پروژه‌ها در مناطق قروه چای بوکان، هندوان خوی و مینگل ارومیه در ۴ حوزه قرار دارند، گفت:: تمامی پیمانکاران آبخیزداری با جدیت و سرعت در حال اجرای طرح‌های آبخیزداری در حوزه‌های مشخص شده هستند و با همراهی همه کارکنان اداره کل منابع طبیعی بخصوص همکاران معاونت آبخیزداری اداره کل چه در شهرستان‌ها و چه در ستاد عملیات اجرایی آبخیزداری را به خوبی پیش می‌برند.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: توسعه طرح‌های آبخیزداری در سال جاری، فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی است، که در این راستا برای رسیدن به اهداف ملی و سازمانی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ه

تخصیصی اعتبار برای اجرای طرح های آبخیزداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.