رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ۲۶۵ طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و تحقیقاتی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

افتتاح ۲۵۶ طرح عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربیکریم زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت:از ۲۶۵ طرح عمرانی، اقتصادی، تولیدی و تحقیقاتی کشاورزی ۱۷۸ طرح در زیر بخش آب و خاک، ۴۶ طرح عشایری، ۱۰ طرح درزیربخش صنایع تبدیلی و غذائی، ۷ طرح مربوط به منابع طبیعی و آبخیزداری، ۵ طرح مدیریت تعاون روستائی، دو طرح تولیدات گیاهی، یک طرح دربخش تولیدات دامی و ۳ طرح در بخش شیلات را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۴۴۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود و تعداد ۱۱۲۲۱ خانوار روستایی و عشایری از عواید افتتاح این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۱۷۱ طرح سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار با مساحت بیش از ۱۰۸۹ هکتار و ۲ طرح انتقال آب با لوله به مسافت ۶.۱ کیلومتر و یک طرح استخر ذخیره آب و ۲ طرح پوشش انهارسنتی و یک طرح برق دارنمودن چاه‌های کشاورزی و لایروبی قنات است.

انتهای پیام/س خ

افتتاح طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.