سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه های معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان به زائران اربعین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان به زائران اربعين حسينی توصیه هایی ارائه کرد.

سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: افرادی که قصد عزیمت به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی عظیم اربعين حسينی را دارند لازم است به نکاتی توجه نمایند.

وی افزود: کسانی که قصد عزيمت به کربلای معلی را دارند و تاکنون ويزا نگرفته اند، در فرصت باقيمانده با مراجعه به دفاتر صدور رواديد اقدام نمايند و از توجه به شايعات پرهیز کرده و از دادن مدارک و وجه نقد به افراد غيرمسئول برای تهيه ويزا خودداری کنند.

سرهنگ قاسم پور اظهار کرد: زائران قبل از خروج از کشور وسایل نقليه خود را با رعايت نکات ايمنی و اطمينان از بسته بودن درب خودرو در پارکنيگ های تعبيه شده پارک نمايند و از گذاشتن کيف پول و وسايل شخصی ديگر در داخل خودرو خودداری نمایند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: زائران هيچگاه تلفن همراه خود را در اختيار افراد ناشناس قرار ندهند و گوشی را هنگام شارژ رها نکنند.

وی افزود: زائران در حين تردد به مرزها از توقف در نقاط تاريک و خلوت خودداری کرده و سعی کنند در ايستگاه های که به منظور استراحت در نظر گرفته شده توقف نمايند.

سرهنگ علی قاسم پور در پایان تاکید کرد: زائران ضمن رعايت هوشياری کامل موارد مشکوک را با شماره تلفن مرکز فوريت های پليسی 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/گ

هشدار پلیس به زائران اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.