معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: شهروندان و زائران اربعین حسینی به شایعات توجه نکنند و از دادن مدارک و وجه نقد به افراد غیرمسئول برای تهیه ویزا خوداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی قاسم‌پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: کسانی که تاکنون ويزا نگرفته‌اند، در فرصت باقی‌مانده با مراجعه به دفاتر صدور رواديد اقدام نمايند.

وی افزود: زائران قبل از خروج از کشور وسایل نقليه خود با رعايت نکات ايمنی و اطمينان از بسته بودن درب خودرو در پارکینگ‌های تعبيه شده پارک نمايند.

سرهنگ قاسم پور عنوان کرد: زائران از پارک خودروی خود از گذاشتن کيف پول و وسايل شخصی ديگر در داخل خودرو خودداری کنند وزائران هيچ گاه تلفن همراه خود را در اختيار افراد ناشناس قرار نداده  و گوشی را هنگام شارژ رها نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: زائران حين تردد به مرزها، از توقف در نقاط تاريک و خلوت خودداری کرده و سعی کنند در ايستگاه‌هایی که به منظور استراحت در نظر گرفته شده توقف نمايند.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین ضمن رعايت هوشياری کامل، موارد مشکوک را با شماره تلفن مرکز فوريت‌های پليسی 110 در ميان بگذارند.

انتهای پیام/م

لزوم داشتن ویزا برای سفر به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.