رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان از استقرار ۲۱۶ موکب مردمی در مرز چذابه تا پایان امروز خبر داد.

استقرار 216 موکب مردمی در پایانه مرزی چذابهحجت الاسلام سید محمود موسوی، رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: براساس قانون و ضوابط ستاد اربعین خوزستان در ابتدای سال جاری مقرر گردید 310 موکب در مرز چذابه و 310 موکب در مرز شلمچه مستقر شوند.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل آماده نبودن زمین، تاکنون مکان 216 موکب آماده شده و تا پایان امروز نیز مستقر و کار خود را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: در مسیر عین دو، حمیدیه و جلالیه تعدادی موکب مردمی پیش بینی و مستقر شده اند.

رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: همچنین استقرار 310 موکب در مرز شلمچه پیش بینی شده که 95 درصد این موکب ها آماده هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: همچنین مساجد و حسینیه ها به منظور اسکان درون شهری زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده اند و همچنین سپاه پاسداران نیز برای اسکان زائران اعلام آمادگی کرده و اردوگاه های شهید مسعودیان، شهید باکری و شهید حبیب اللهی برای زائران حسینی آماده هستند.

حجت الاسلام سید محمود موسوی اظهار کرد: پذیرایی از زائران با وعده های غذایی گرم و متنوع و همچنین میان وعده از جمله چای، آش و نوشیدنی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: تمام موکب ها با کمک های مردمی اداره می شوند، ضمن اینکه افرادی هم بصورت داوطلبانه برای در اختیار گذاشتن مکان برای استراحت زائران و پذیرایی از آن ها اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام/گ

موکب های اربعین راه اندازی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.