سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناپایداری‌جوی تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت : در اواخر هفته احتمال بارش باران‌های رگباری در اکثر نقاط استان وجود دارد و این ناپایداری‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت : طبق بررسی مجدد نقشه‌ها همچنان جوی ناپایدار برای روزهای آینده شاهد خواهیم بود و برای بعدازظهرها نیز افزایش ابر و وزش باد شدید در بعضی از مناطق استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود : بارش رگبارهای پراکنده در روز جاری نیز ادامه دارد و این در حالی است که این سامانه در روز جاری وضعیتی ضعیف در پیش دارد و با رگباری کوتاه به ویژه در غرب استان همراه است.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان درباره آب و هوای روزهای آینده بیان کرد:  چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش باران‌های رگباری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود ، ضمن اینکه این ناپایداری‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دمای استان در روز جاری 24 و کمینه دما 9 درجه سانتی‌گراد ثبت شده و گرمترین شهر استان آرام و بیدگل با 27 و سردترین شهر استان بویین و میاندست با یک درجه سانتی‌گراد تعیین شده است.

سیدان پیرامون اخطاریه سیل تصریح کرد: بارش‌های رگباری در 2 روز گذشته در بعضی از مناطق این شرایط را به دنبال داشته و این در حالی است که با ضعیف شدن سامانه در روز جاری این اخطاریه صادر نشده است.

انتهای پیام/م

 بارش‌های رگباری در ۲ روز گذشته سبب صدور اخطاریه سیل شده بود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.