سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد:

پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

۱۷ میلیارد و ششصد میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمدگفت:این میزان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای ۴۷۱ طرح مختلف پرداخت شده است.

حسن پور با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها برای ۶۰۰ نفر شغل ایجاد شده است افزود:این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع دستی، گرشگری، بوم گردی،کارگاه‌های کوچک صنعتی و معدنی و نیز در بخش‌های خدماتی و فناوری اطلاعات بوده است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده با پرداخت این تسهیلات برای نخستین بار در استان اجرا شده اند اضافه کرد:کشت زعفران به صورت گلخانه ای، پرورش شترمرغ در مناطق گرمسیری و ساخت سردخانه ۵۰۰ تنی میوه از جمله این طرح‌ها است.

حسن پور سهم اعتبارات اشتغال روستایی امسال این صندوق را ۱۸ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد:به علت جذب کامل این تسهیلات و استقبال خوب متقاضیان این اعتبار به ۲۲ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان از افزایش ۱۰۰ درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزا نسبت به مدت مشابه پارسال در این صندوق خبر داد و گفت:از ابتدای امسال تاکنون در تمامی بخش‌ها ۲۰ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده این در حالی است که در مدت مشابه پارسال این میزان ۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/غ

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.