سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از ۳۴ میلیاردی مردم خراسان شمالی به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در شش ماهه امسال مردم استان ۳۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در شش ماهه امسال نیکوکاران استان با مشارکت در طرح‌های صدقات ، زکات ، اکرام ایتام ، محسنین و سایر طرح‌های حمایتی کمیته امداد ۳۴ میلیارد و ۳۵۱ میلیون تومان به نیازمندان این نهاد کمک کردند.

وی افزود: میزان رشد کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین ۵۴ درصد، زکات ۲۹ درصد و صدقات ۱۱ درصد نسبت به مشابه سال گذشته است.

اهرابی تقویت و گسترش مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیران و سایر سازمان‌ها برای رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد بستر‌های توانمندسازی آنان امری ضروری دانست.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد جمع‌آوری صدقات به‌ صورت نوین و الکترونیک هستیم ، افزود: در سال جاری درآمد حاصل از صندوق‌های صدقات دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان بود درحالی‌که این رقم سال گذشته یک میلیارد و ۹۸۵ میلیون تومان بود.

 اهرابی سامانه پیامکی با شماره #۰۵۸*۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل فعال اعلام کرد و گفت: پرداخت صدقه به روش پیامکی با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در خدمت هم استانی‌های قرار دارد.

انتهای پیام / ب 

رشد ۳۵ درصدی کمک‌های مردم خراسان شمالی نیازمندان کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.