سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۶ درصدی حوادث کارگری در بروجرد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: از ابتدای سال تا کنون پنج حوادث کارگری در بروجرد رخ داده که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد کاهش یافته است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛عبدالعی گیوه کی ،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: از ابتدای سال تا کنون پنج حوادث کارگری در بروجرد رخ داده که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد کاهش یافته است.

عبدالعی گیوه کی  گفت: در نیمه نخست امسال پنج حادثه کارگری در شهرستان بروجرد رخ داده که متاسفانه ۲ کاگر بر اثر حادثه کار فوت کرده و سه کارگر نیز دچار نقص عضو شده اند.

وی از کاهش ۱۶ درصدی حوادث کار در بروجرد خبر داد و اضافه کرد: در مدت مشابه پارسال ۶ حادثه کارگری رخ داد که منجر به فوت سه کارگر و نقص عضو سه کارگر شد که نشان از کاهش ۱۶ درصدی آمار حوادث دارد.

گیوه کی اظهار داشت: کارگران ساختمانی بیشتر در معرض حوادث ناشی از کار هستند که ضروری تا کارفرمایان شرایط لازم را برای کارگران در نظر بگیرند تا شاهد کاهش این حوادث باشیم و آموزش‌های لازم در این راستا می‌تواند تا حد زیادی از حوادث کاهش دهد.

به گفته وی همچنین رعایت نکات ایمنی از سوی کارگران در راستای کاهش حوادث کار بسیار موثر است و بیمه کارگران بسیار ضروری است تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوان اقداماتی را انجام داد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد تصریح کرد: بیش از ۳۰ هزار کارگر در بخش‌های مختلف در شهرستان بروجرد مشغول به کار هستند که ضروری است تا با رعایت نکات ایمنی و آموزش‌های لازم از آمار حوادث کارگری کاهش داده شود.

انتهای پیام/ب

 

حوادث کارگری در بروجرد ۱۶ درصد کاهش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.