سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه،

تشکیل ۷۹ پرونده احتکار در استان کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۷۹ پرونده احتکار در استان طی سه ماهه اخیر خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۷۹ پرونده احتکار در استان طی سه ماهه اخیر خبر داد و گفت : عمده موارد کشف شده شامل برنج، لاستیک، روغن و قطعات یدکی خودرو بوده است.

وی گفت : از شروع طرح مقابله با احتکار و نظارت بر انبار‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه که از اول تیر ماه کلید خورد، حدود ۳۰۰ مورد نظارت بر انبار‌های استان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۷۹ پرونده احتکار شد.

وی از مختومه شدن ۶۰ مورد از این پرونده‌ها و صدور حکم جریمه نقدی ۲۲ میلیارد ریالی برای متخلفین یاد کرد و افزود: عمده کالا‌های کشف شده شامل برنج، لاستیک، روغن، و قطعات یدکی خودرو بوده است.

وی افزود : برای رعایت بیشتر حقوق مردم مقرر شده کالا‌هایی که در انبار‌ها کشف می‌شوند ابتدا در شبکه مناسب توزیع شوند و سپس به پرونده رسیدگی شود تا از ماندن کالا‌های مورد نیاز مردم در انبار‌ها جلوگیری شود.

جودکی اشاره‌ای هم به مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده در استان در شش ماهه امسال داشت و تاکید کرد: در این مدت ۶۹۰۸ پرونده به ارزش ۴۲۷ میلیارد ریال تشکیل و ۹۸ درصد آن‌ها مختومه شده است.

وی سهم پرونده‌های بخش کالا و خدمات از این تعداد را ۵۶۸۲ پرونده با رقم جریمه ۴۱ میلیارد ریال اعلام کرد که ۱۰۰ درصد این پرونده‌ها مختومه شده اند و افزود: عمده تخلفات شامل گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش قاچاق نیز ۸۲۰ پرونده با جریمه ۳۸۴ میلیارد ریال داشتیم که به ۹۱ درصد آن‌ها رسیدگی شده است.

جودکی تعداد پرونده‌های بهداشتی را نیز ۴۰۶ مورد اعلام کرد که دو میلیارد ریال جریمه داشته و به ۹۹ درصد آن‌ها رسیدگی شده است .

 

 

انتهای پیام/د

عمده موارد احتکار شده شامل برنج، لاستیک، روغن و قطعات یدکی خودرو است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، احتکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.