سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصول ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مالیات در خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت:در شش ماهه نخست سال جاری حدود یک هزار و صد میلیارد ریال مالیات وصول شده است.

 نباتی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛گفت:در شش ماهه نخست سال جاری حدود یک هزار و صد میلیارد ریال مالیات وصول شده است که نسبت به پیش بینی سازمان امور مالیاتی کشور 18 درصد کاهش داشته است.

وی افزود:از محل عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده در شش ماهه نخست سال جاری،بیش از 450 میلیارد ریال به طور مستقیم به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است. 

نباتی گفت:از این میزان،مبلغ 297 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و مبلغ 153 میلیارد ریال به حساب دهیاری های استان به منظور ارائه خدمات عمرانی، رفاهی، اجرایی و غیره واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود:در همین بازه زمانی بیش از 126 میلیارد ریال تنها به حساب شهرداری بیرجند واریز شده که بخشی از فعالیتهای عمرانی و اجرایی در حوزه شهر است. 

وی اظهار کرد:در حال حاضر با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی منطقه و استان، در سال جاری و سال پیش هیچگونه افزایش نرخ مالیاتی نداشته ایم و تحت هیچ شرایطی نیز قصد نداریم در حق کسی اجحاف شده و یا فشار مضاعفی وارد شود.

نباتی بیان کرد:همکاران ما با استفاده از رکوردهای اطلاعاتی اعلام شده در سامانه های مالیاتی به خصوص اطلاعات خرید و فروش ثبت شده در سامانه 169 مکرر،مالیات تشخیصی مؤدیان مالیاتی تا حد قابل قبولی به واقعیت نزدیک شده و شناسایی مؤدیان مالیاتی جدید و پیشگیری از پدیده فرار مالیاتی بسیار سهل تر از گذشته شده است.
 انتهای پیام/غ

کاهش 18 درصدی وصول مالیاتی در خراسان جنوبی

برچسب ها: مالیات ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.