مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت:واحد‌های تولیدی در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله برخوردار می‌شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جرجانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گفت:تمام واحدهایی که از سال 95 به بعد چه در شهرک های صنعتی و چه خارج از آن ایجاد شده باشند می توانند از معافیت مالیاتی به مدت 13 سال بهره مند شوند اما شرط آن این است که دفاتر حسابرسی مالیاتی آن ها صحیح بوده و به موقع ارائه شود و از طرفی نیز مشکلی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه در استان سازمان های بازرسی کننده کم هستند،افزود:برخی از واحدهای صنعتی خراسان جنوبی از حسابدارهای معمولی و در برخی مواقع تجربی استفاده می کنند که با قوانین مالیاتی و حسابرسی به درستی آشنا نیستند.

جرجانی گفت:حسابدار یک شرکت در دفاتر خود ثبت می کند که از ابتدای سال هیچ مواد اولیه ای نخریده و موجودی انبار او نیز در پایان سال صفر است اما با این وجود سؤال پیش می آید که این واحد چگونه تولید کرده است در حالی که ظرفیت تولید او به عنوان مثال 500 هزار تن در سال است که در نتیجه مأمور مالیاتی این موارد را به صورت علل رأس مالیات تخصیص داده و بر اساس شواهد خود از واحد تولیدی مالیات دریافت می کند که این موضوع موجب نارضایتی بسیاری از تولید کنندگان شده است.

انتهای پیام/غ

واحد‌های تولیدی در شهرک‌ ها از معافیت مالیاتی ۱۳ ساله برخوردار می‌شوند

برچسب ها: شهرک صنعتی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار