سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است،۳و نیم میلیارد دلار و اگر برای ۴ بخش نظامی.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛قدسی فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران سخنران ویژه مراسم سومین کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت:صحبت من درباره چهلمین سال پیروزی انقلاب و دسیسه های دشمن است.

وی افزود:دقیقا از ابتدای پیروزی انقلاب،دشمن کارهای زیادی را برای زمین زدن جمهوری نوپای اسلامی ایران انجام داد.

قدسی گفت:دشمن قائله های زیادی به راه انداخت،توطئه های زیادی انجام داد،حرکات ضد انقلاب نیز به آنان کمک می کرد و  زمانی که دید به جایی نرسید دشمن بعثی و صدام را ۸ سال به جان ایران انداخت.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران افزود:با وجود کمک همه دنیا به عراق،ایران پیروز شد و دشمن فهمید با جنگ علیه ایران به جایی نمی رسد. 

وی گفت:آمریکا می گوید من ضد داعشم و می گویند ما با کمک متحدین مان داعش را از بین بردیم .

قدسی افزود:جمهوری اسلامی ایران به جهان نشان داد بزرگترین نیروی موشکی منطقه و جهان است و شما می خواهید با قطعنامه های خود این را از بین ببرید.

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران اظهار کرد:رییس جمهور آمریکا خود می گوید ۷هزار میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کردیم اما هیچ چیز به دست نیاوردیم،این بودجه ۱۰۰ سال جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت:امروز بزرگترین منطقه حزب الله لبنان و انصار الله در یمن است و دشمنان آنان در مقابل پهباد های ساخته آنان کم آورده و زانو زده اند .

قدسی افزود:مدام می گویند ایران به آنها کمک می کند ایران از کجا می فرستد ؟ شما که چندین قطعنامه نوشته اید و هیچ کمکی از هیچ جایی به آنان نمی تواند برسد ایران از کجا می تواند برساند؟ این کار دانشمندان و جوانان یمنی است و در آینده همه خواهند دید که یمن بر عربستان و تمام همدستانش پیروز خواهد شد. 

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران بیان کرد:امروز نیروهای عربستانی که علیه انصارالله می جنگند مزدور هستند از کشورهای دیگر آمده اند و به اندازه پولی که می گیرند می جنگند و مطمئن باشید انصارالله یمن به زودی یکی از قدرت های بزرگ خواهد شد. 

وی عنوان کرد:بودجه نظامی ایران ۵ درصد کل بودجه جمهوری اسلامی است ،۳و نیم میلیارد دلار و اگر برای ۴ بخش نظامی.

قدسی تصریح کرد:ما چیزی نداریم که به کشورهای دیگر بدهیم و اگر می دهیم مبادلات بین کشور ها است و اگر این مبادلات نبود و اگر رشادت ها نبود در حال حاضر باید با داعش در ایران می جنگیدیم و این برای افتدار جمهوری اسلام است . 

فرمانده ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:مورد جنگ روانی رسانه های خارجی قرار نگیریم،چهل سال رزم کردیم و سربلند بودیم و این افتخار تمام ملت ها است . 

وی افزود:خیلی از مردم در ملل مختلف چشمشان به ایران است که در مقابل این دشمن قلدر بایستد و نشان دهنده راه باشد. 

انتهای پیام/غ

مورد جنگ روانی رسانه های خارجی قرار نگیریم

 

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.