فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در تجمع 20 هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج گفت: امروز روز میثاق با ولایت فقیه و نشان دادن قدرت رزمی بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی در رزمایش عاشورایی20 هزار نفری بسیج همزمان با سراسرکشور گفت: هدف میثاق با ولایت فقیه و نشان دادن قدرت رزمی بسیج در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد.

وی افزود: این مراسم نمایش اقتداری عاشورایان است نیروهای بسیجی سراسر استان در قالب 20 هزارنفر و 150 گردان بسیجی شامل گردان های بیت المقدس ، امام علی ، و امام حسین (ع)، الزهرا، عاشورا و کوثر بسیج حضور دارند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه هدف اصلی این حضور یک نمایش اقتداری و یک تمرکزی بر توان بسیج است  اظهار کرد : در این رزمایش اقشار 20 گانه از جمله دانشجویی اساتید، جامعه پزشکی ، کامندان کارگرا ن اصناف بسیج مداحان بسیج خواهران حضور دارند .
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از 227 گروه جهادی در استان تشکیل دادیم که برای کارهای عمرانی فرهنگی و.. به مناطق محروم اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه یکی از مراحل نمایش رزمی ، کار جهادی  است گفت: طی یک ماه گذشته 330 گروه جهادی کار خدمت رسانی  به مناطق محروم انجام دادند.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.