سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هرگونه آموزش انضباط اجتماعی نوعی کمک به حوزه عملکرد پلیس است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در جمع نمایندگانی از چند اداره و نهاد دولتی استان گفت: هرگونه آموزشی که در زمینه نظم، امنیت و انضباط اجتماعی از سوی نهاد‌ها در جامعه اجرا می‌شود به نوعی کمک به حوزه عملکرد پلیس است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ ناصر فرشید، جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در این نشست که بمناسبت هفته ناجا برگزار شد گفت:در عرصه نظم و امنیت زحمات و تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد و هفته ناجا فرصت مغتنمی است که آحاد مردم با بخشی از این فعالیت‌ها آشنا شوند.

وی افزود: اکثر رده‌های انتظامی در طول سال خدمات رسانی و مراجعین زیادی دارند و در هفته نیروی انتظامی این خدمات در رده هائی همچون پلیس راهور، نظام وظیفه، اداره امور گذرنامه و ... به شکل مضاعف و خارج از ساعات اداری نیز به مردم ارائه می‌شوند.

سرهنگ فرشید بیان داشت: انجام وظایف ذاتی و ماموریت‌های انتظامی به آموزش همگانی نیز توجه ویژه‌ای می‌شود و هم اکنون ما در مجموعه انتظامی سراسر استان هم رده اجتماعی و هم کارشناسان انتظامی بسیار خوبی داریم که در مدارس مساجد و ودیگر جمع‌های مردمی حضور یافته و در امر آموزش همگانی با رویکرد پیشگری اهتمام دارند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: در مجموعه ادارات و نهاد‌های دولتی نیز همگرائی و تعامل بسیار خوبی با پلیس وجود دارد و هرگونه آموزشی که در زمینه نظم، امنیت و انضباط اجتماعی از سوی نهاد‌ها در جامعه اجرا می‌شود به نوعی کمک به حوزه عملکرد پلیس است.

وی از کارکنان سایر نیرو‌های مسلح بعنوان همرزمان یاد کرد و گفت: همراهی، هم افزائی و هر قدم خیری که در هر مجموعه و نهادی برداشته می‌شود به استمرار نظم و امنیت پایدار جامعه منجر خواهد شد و این همان موضوعی است که ما دنبال می‌کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: طی شش ماهه امسال ۲۱۰ هزار تماس با ۱۱۰ عملیاتی شده و به بیش از ۳۶۸ هزار تماس نیز به صورت راهنمائی و مشاوره رسیدگی شده و در این رابطه تیم‌های گشت پلیس به منظور افزایش سرعت رسیدگی به فوریت‌ها در نقاط مختلف شهر مستقر شده اند که لازم است شهروندان موارد فوریتی را از غیرفوریتی تفکیک کرده و ان شا الله هیچگاه مزاحمت برای واحد‌های ۱۱۰، ۱۱۵ و سایر واحد‌های امدادی را شاهد نباشیم.
انتهای پیام/ی

در عرصه نظم و امنیت زحمات و تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.