فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت در کوهپایه کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در روستای کوهپایه ماموران انتظامی این فرماندهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:پس از چندین روز کار اطلاعاتی ماموران پاسگاه کوهپایه با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی سرنخ‌هایی از سارق این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهم طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

سرهنگ فداء در ادامه اظهار داشت:سارق در بازجویی‌ها به ۵ فقره سرقت منازل ویلایی در روستای کوهپایه کرمان اعتراف کرد.

وی بیان داشت:در ادامه اقدامات اطلاعاتی پلیس، دو مالخر نیز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه سارق به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فداء با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت از اولویت‌های پلیس می‌باشدگفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در جهت ارتقای آسایش و امنیت شهروندان با خدمات مضاعف خود تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه افزایش احساس امنیت مردم را مهمترین دغدغه پلیس دانست و اظهار داشت: پلیس، از شهروندان نیز درخواست دارد تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

دستگیری سارق منازل ویلایی کوهپایه

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار