فرمانده انتظامی استان کرمان از کاهش جرایم خشن در استان در یک سال اخیر خبر داد و افزود: در شبانه روز بیش از 9 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی کرمان برقرار می شود.

کاهش جرایم خشن در استان کرمان طی یک سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مسقر در کرمان به مناسبت هفته ناجا سردار بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف بیش از 104 تن مواد مخدر و یک میلیون 400 هزار لیتر سوخت قاچاق در یکسال اخیر گفت: کشف جرایم رایانه ‌ای80درصد ، کشف سرقت های مهم 64 درصد افزایش یافت.

سردار بنی اسدی از کاهش جرایم خشن در استان در یک سال اخیر خبر داد و افزود: در شبانه روز بیش از 9 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی کرمان برقرار می شود که 33 درصد عملیاتی و 64 درصد نیز راهنمایی و مشاوره است.

سردار بنی اسدی فر ادامه داد: بیش از 220 هزار خودرو و پنج هزار دستگاه موتورسیکلت طی یکسال اخیر در استان کرمان پلاک گذاری شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان ، صدور 60 هزار جلد گواهینامه و رسیدگی به 2 هزار و 700 پرونده اعتراضات به پلیس راهور را از دیگر اقدامات پلیس کرمان در یک سال اخیر دانست و گفت: در این مدت 109 هزار جلد گذرنامه نیز صادر و تحویل مردم شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در اجرای ماموریت های خود از همکاری مردم ، دستگاه های قضایی ، امنیتی و شورای تامین بهره مند است ادامه داد: نیروی انتظامی از تمام ظرفیت های خود برای تامین ، حفظ و ارتقای امنیت جامعه در تمام اوقات شبانه روز استفاده می کند و امنیت نسبی حاکم بر استان گواه بر این موضوع است.

سردار بنی اسدی فر گفت: نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق جامعه و حتی رصد فضای مجازی کمر همت به تامین امنیت جامعه بسته است.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: نیروی انتظامی با خدمت رسانی در سه محور ایجاد نظم و امنیت داخلی ، جلب رضایتمندی مردم در عین قاطعیت و اجرای فرامین الهی جایگاه بالایی در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

در پایان این صبحگاه مشترک از برخی خانواده شهدا و جانبازان نیروی انتظامی ، سربازان نمونه و افرادی که همکاری مناسب با این نیرو را داشتند قدر دانی شد و یگانهای مستقر در میدان رژه رفتند.

 

انتهای پیام/س

 

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار