فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امنیت با تمام ابعادش یکی از اهداف اساسی و مهم هر کشور است و پلیس با اقتدار خود در چهار چوب قانون حافظ مال، جان و ناموس مردم است.

ا️منیت با تمام ابعادش یکی از اهداف اساسی و مورد نیاز هر جامعه استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم قرائت دعای ندبه اولین روز هفته ناجا از ارایه خدمات مضاعف به مردم درهفته ناجا خبر داد و گفت: نیروی انتظامی حداقل با ۱۹رده تخصصی ازنقطه صفر مرزی با اقدامات سخت افرازی و نرم افزاری از مرزهای جمهوری اسلامی پاسداری میکند و به نوعی می توان گفت این نیرو همواره در حال ارائه خدمات مضاعف به عموم مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموعه انتظامی مدافع به حق مطالبات مردم هستیم، گفت: ما همراه مردم در اعتراضات به حق و قانونی آن‌ها هستیم و این همراهی نیروی انتظامی تاجایی ادامه می‌یابد که به امنیت عمومی استان و کشور خدشه‌ای وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به انتخاب شعار "پلیس مقتدر، امین مردم"برای هفته ناجا در سال جاری، افزود: هدف اصلی برنامه‌های هفته ناجا در سال جاری کاهش هزینه‌های امنیتی کشور، افزایش احساس امنیت در جامعه و توسعه امنیت پایدار با مشارکت مردم و دولت است.

وی بیان کرد: معرفی اقتدار، کارآمدی، توانمندی و هوشمندی پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه، توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس، ایجاد روحیه امید، نشاط، سرزندگی، آرامش فکری مردم نسبت به عملکرد پلیس، خنثی سازی توطئه تهاجم فرهنگی دشمنان، معرفی اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس، پاسخگویی به افکار عمومی، توسعه احترام به قانون، توسعه رویکرد جامعه محوری پلیس و تقدم پیش بینی و پیشگیری اجتماعی نسبت به عملیات انتظامی از جمله رویکرد‌های برنامه‌های هفته ناجا است،.

مسوول ارشد انتظامی استان ادامه داد: مردم با سامانه ۱۱۰و ۱۹۷می توانند با پلیس در ارتباط باشند و دشمنان اسلام همیشه درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری هستند ولی تاکنون هیچ نتیجه ای نگرفته اند اما با این وجود هنوز ازپای ننشسته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ملت ایران با تقدیم ۲۰۰هزار شهید دفاع مقدس و امنیت و مدافع حرم شاهد ۴۰سالگی انقلاب خواهد بود.

وی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه استفاده از سلاح رسانه ای دشمن به عنوان سلاح شیمیایی است که نیروی انسانی را از کار می اندازد گفت: همه ما باید با هوشمندی لازم ضمن اقدامات خودمراقبتی و دیگر مراقبتی توجه به اعضای خانواده و امر به معروف و نهی از منکر مدیریت شرایط را داشته باشیم.

سردار بنی اسدی فر گفت : پلیس جمهوری اسلامی خود را از مردم و برای مردم می داند، توجه کنیم در دی ماه سال گذشته چه ناارامی ها و اتفاقاتی رخ داد ولی پلیس شرایط را به نحوی مدیریت کرد ضمن اینکه خود آسیب دید ولی اجازه نداد به کسی آسیب برسد و این از افتخارات پلیس اسلامی و جامعه محور است.

وی اظهار داشت : پلیس توانسته امنیت پایدار را درکنار سپاه ، بسیج، سربازان گمنان امام زمان و اعضای شورای تامین، برقرار کند که از همه این نهادها و مردم فهیم استان قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.