سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس؛

افزایش اختیارات ستاد‌های رفع موانع تولید

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولیدات داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: با افزودن ۲ ماده به قانون رفع موانع تولید، اختیارات ستاد‌های استانی این حوزه افزایش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حمیدرضا فولادگر در نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان قزوین گفت: ستاد رفع موانع تولید در استان‌ها می‌توانند در حوزه تسهیلات بانکی مصوبات لازم الاجرا داشته باشند و این موضوع به زودی از سوی بانک مرکزی به بانک‌ها اعلام خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معافیت مالیاتی برای نرخ اوراق خزانه، گفت: یکی از دلایل تصویب بند واو تبصره پنج بودجه در بحث تهاتر، کمک به حوزه تولید و پیمانکاران و پرداخت مطالباتی است که این بخش از دولت دارد.

وی با اشاره به قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر فاصله از تهران برای استقرار صنایع که شامل حال برخی استان‌های نزدیک پایتخت می‌شود، گفت: در زمینه حمایت از تولید این قانون را اصلاح کردیم به نحوی که معافیت‌های مالیاتی برای تولیدکنندگان ایجاد شد.

فولادگر اضافه کرد: در آیین نامه جدید شعاع ۱۲۰ کیلومتر فاصله از تهران به شکل هوایی تعریف شد که این موضوع موجب شده است برخی صنایع از جمله در قزوین در محدوده آن قرار گیرند و به دلیل مسایل مالیاتی درخواست تغییر در قانون را داشته باشند که پیگیر این مساله در مجلس و دولت هستیم.

انتهای پیام/

نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت استان قزوین

برچسب ها: صنعت ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.