نماینده قزوین، آبیک و البرز درمجلس شورای اسلامی گفت: به منظور کمک به تولیدکنندگان و صنعتگران در شرایط کنونی، باید قانون معافیت مالیاتی برای صنایع مستقر در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در استان اجرا شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: قانون معافیت‌های مالیاتی برای صنعتگران در شعاع ۱۲۰ کیلومتری در گذشته شامل شهرک صنعتی کاسپین می‌شد، اما امروز با تفسیر جدیدی از قانون که مسافت هوایی را لحاظ کرده اند، این موضوع برای صنعتگران مستقر در این شهرک مشکل ساز شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای این قانون در استان‌های قم و سمنان گفت:: قزوین که صنعتی‌تر است مظلوم واقع شده و شاهد بی عدالتی است و این روند باید اصلاح و قزوین هم معاف شود.

وی بیان کرد: این موضوع درکارگروه زیربنایی دولت مطرح و فقط قزوین متضرر شده است لذا انتظار داریم موضوع از سوی وزارت صنعت و کمیسیون صنایع با جدیت دنبال شود و تا زمان تصویب نهایی به صورت موقت اجازه داده شود تا از این صنایع مالیات گرفته نشود.

زرآبادی افزود: فرآیند‌های طولانی و آزار دهنده در مسیر تولید باید حذف شود و تولیدکننده اگر همراهی مناسب ببیند حاضر است همه حقوق دولتی را پرداخت کند و در این زمینه مشکلی ندارد.

نماینده قزوین، آبیک و البرز درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اصلاح و ثبات قوانین ضروری است تا موانع را از مسیر تولیدکننده و صادرکننده برداریم تا در این شرایط فشار بیشتری به این کارآفرینان وارد نشود.

انتهای پیام/

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی

برچسب ها: صنعت ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار