سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار اصفهان بر ساخت سالن فاخر در اصفهان

استاندار اصفهان بر لزوم ایجاد مجموعه سالن های تئاتر فاخر در استان تاکید کرد.

 به  گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مهرعلیزاده در دیدار رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه هنر اصفهان اظهارداشت: دانشگاه هنر باید در راستای ایجاد کرسی های دانشگاهی تئاتر، نقاشی و موسیقی در راستای مکاتب و مفاخر اصفهان گام بردارد و با تعامل و هماهنگی کامل با شهرداری نسبت به ایجاد این مراکز اقدام نماید.
استانداراصفهان بر ارتباط تنگاتنگ دانشگاه هنر با شهرداری تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف مهم شهرداری ها پیگیری مسائل فرهنگی و ایجاد آرامش در شهر است و شهرداری ها باید شهر را با طرح های فاخر در راستای افزایش آرامش و نشاط مردم طراحی نمایند که دانشگاه هنر می تواند بستر این کار را فراهم نماید.
مهرعلیزاده بر لزوم ایجاد مجموعه سالن های تئاتر فاخر در استان تاکید کرد و افزود: متاسفانه اینگونه سالن ها در اصفهان وجود ندارد که باید مورد توجه قرار گیرد و این استان به استانی فعال در زمینه تئاتر و نمایش تبدیل شود.
وی با اشاره به توسعه ی فضای دانشگاه هنر اظهارداشت: در مقاطع زمانی مختلف برای توسعه این دانشگاه تصمیم گیری شده ولی متاسفانه تاکنون اقدامی منتج به نتیجه صورت نگرفته است.
محسن مهرعلیزاده تاکید کرد: اقدامات قبلی و پرونده حقوقی این دانشگاه در خصوص توسعه فضای آموزشی حداکثر ظرف یک هفته بررسی شود و نتیجه آن جهت تصمیم گیری در جلسه آتی ارائه شود.

 

انتهای پیام /س

دیدار استاندار اصفهان  با هنرمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.