به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ، محسن مهرعلیزاده در جریان ملاقات الکترونیکی با مردم از طریق سامانه سامد(سامانه الکترونیکی ارتباط بامردم و دولت) اظهارداشت: نفس ارتباط با مردم بسیار خوب است و براساس این سامانه که به صورت مجهزتر امروز مورد استفاده قرار می گیرد نظرات و مشکلات مردم توسط کارشناسان به مسئولان انتقال می یابد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان به صورت ماهانه از طریق این سامانه پاسخگوی مشکلات مردم خواهد بود، تصریح کرد: براساس برنامه تلاش خواهیم کرد که با اطلاع رسانی قبلی، هر هفته دو نفر از مدیران کل در این مجموعه حضور یابند و پاسخگوی مردم باشند که این امر به تسریع در حل مشکلات کمک بسزایی خواهد کرد.
مهرعلیزاده اظهار امیدواری نمود که با این روش ها مسئولان به صورت ملموس تر مشکلات را لمس نمایند و در جهت برطرف شدن هرچه سریعتر مشکلات مردم اقدام کنند.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه پیشگیری در برنامه، اصلاح در عمل ، اقتدار در اجرای قانون، در دستور کار دفتر بازرسی؛ مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قرار گرفته است، افزود: معاونت ارتباط مردمی این دفتر با ارتباط مستقیم تلفنی از طریق شماره ۱۱۱ به صورت روزانه انتقال دهنده مشکلات مردم به مسئولین استان می باشد.
انتهای پیام /س