سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص500 میلیارد تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی به خراسان رضوی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: کل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال است که ۵۰۰ میلیارد آن به خراسان رضوی اختصاص داده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ شکوه میرشاهی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: این اقدام با پرداخت دو هزار و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل طرح ملی اشتغال پایدار روستایی صورت گرفته است.

وی افزود: از شش هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال ۳۰ درصد آن به طرح‌های ملی در استان‌های مختلف اختصاص دارد و سهم هر استان از این مبلغ چهار هزار و ۲۷۶ میلیارد ریال است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: سهم خراسان رضوی از کل تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی ۵.۹ درصد برای ایجاد دو هزار و ۸۵۰ شغل است. از این حیث خراسان رضوی پس از استان سیستان و بلوچستان رتبه دوم را در کشور دارد.

میرشاهی گفت: امسال تاکنون از محل طرح اشتغال پایدار روستایی ۳۲ هزار و ۲۹۶ طرح اقتصادی روستایی ثبت و از این تعداد ۱۵ هزار و ۳۰۹ طرح توسط دستگاه‌های اجرایی تایید و به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان رضوی و بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی در مورد طرح اشتغال فراگیر در خراسان رضوی هم افزود: در این چارچوب از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۶ به میزان ۱۸ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به استان اختصاص یافت که از این میزان تاکنون به ۱۵۱ طرح اقتصادی ۶۱۰ میلیارد ریال پرداخت و برای هزار و ۱۸۲ نفر شغل ایجاد شده است.

پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امدادامام خمینی و بهزیستی

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه امسال نیز دو نوبت پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان بهزیستی اختصاص یافت.
 
میر شاهی افزود:از این میزان ۹۹۰ میلیارد ریال سهم کمیته امداد استان و ۴۸۰ میلیارد ریال سهم بهزیستی خراسان رضوی در دست پرداخت است.

انتهای پیام // ف. ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.