سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی اعلام کرد؛

ارائه خدمات پزشکی تخصصی رایگان به بیماران نیازمند منطقه محروم گلشهر

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: خدمات تخصصی اعصاب و روان رایگان توسط خادم‌یاران سلامت رضوی به ۲۲ بیمار نیازمند منطقه گلشهر مشهد ارائه شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: کاروان خودجوش خادم‌یاران سلامت رضوی شامل دو پزشک متخصص اورژانس و متخصص اعصاب و روان، پنج پرستار و تعدادی نیروی اجرایی در مدت حدود پنج ساعت به ۳۰ بیمار خدمات پزشکی تخصصی ارائه دادند.

وی گفت: در این اردوی جهادی تخصصی ۲۲ بیمار اعصاب و روان ویزیت شدند و اقدامات درمانی شش بیمار زخم بستر در منزل توسط پرستاران خادم‌ یار سلامت رضوی انجام شد و تعدادی بیمار دیگر نیز توسط متخصصان مورد بررسی و معاینه قرار گرفتند.

سرگلزایی تصریح کرد: این ۲۲ بیمار در نخستین اردوی جهادی خادم‌یاران سلامت رضوی اعزامی از دارالشفاء امام (ع) در منطقه گلشهر مشهد شناسایی شده بودند و با توجه به نیاز به خدمات تخصصی اعصاب و روان مورد معاینه متخصص مربوطه قرار گرفتند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در نخستین اردوی جهادی گلشهر، ۵۰ بیمار نیازمند ویزیت و غربالگری شده بودند، گفت: در حال حاضر این بیماران محروم شناسایی شده در حال گذراندن مراحل درمانی تکمیلی خود مانند فیزیوتراپی در دارالشفاء امام (ع) هستند و یک بیمار نیاز به عمل جراحی نیز در بیمارستان بستری و جراحی شد.

گفتنی است خادم‌یاران سلامت رضوی در پرتوی بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در مراکزی مانند دارالشفاء امام (ع)، پایگاه‌های اورژانس حرم مطهر رضوی به خدمات‌رسانی افتخاری می‌پردازند.
 
انتهای پیام//آ.ح
 

ویزیت رایگان ۲۲ بیمار اعصاب و روان در گلشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.