سومین درمانگاه شهرداری با اعتباری بیش از یک و نیم میلیارد تومان در منطقه میرزا کوچک خان مشهد امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح درمانگاه شماره ۳ شهرداری در مشهدعباس نیک پور رئیس مراکز پزشکی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  گفت: این مرکز بعد از دو مرکز فعال دیگر در خیابان احمد آباد پاستور که از چند سال پیش مشغول به کار بوده و دومین مرکز در بلوار شهید کامیاب ۵۴، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: خدمت رسانی کلینیکی، پاراکلینیکی و دندانپزشکی برای عموم مردم در این مراکز انجام می‌شود.

 رئیس مراکز پزشکی شهرداری مشهد  بیان کرد: درمانگاه شماره ۳ با توجه به مطالعات انجام شده و با نگاه به توانمند سازی در مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار برنامه ریزی‌های انجام شده در سال‌های گذشته در راستای خدمات شایسته‌ای به عموم ارائه می‌شود.

نیک پورافزود: این مرکز درمانی در فاز اول شامل کلینیک عمومی و تخصصی واحد داندانپزشکی و آزمایشگاه می‌شود که هزینه‌های انجام شده در ارتباط با تجهیزات آن بالغ بر یک و نیم تا دو میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: برای افتتاح یک درمانگاه الزامات خدمات پرستاری اعم از اتاق cpr و احیا است و همچنین امکانات تجهیزاتی یک درمانگاه شبانه روزی که طبق ضوابط دانشگاه علوم پزشکی باید قرار بگیرد در این درمانگاه مد نظر قرار گرفته شده، همچنین تلاش شده تا تجهیزات مدرن و در شان مردم را مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام// ف. ح.


با اعتباری بیش از یک و نیم میلیارد تومان درمانگاه شماره ۳ شهرداری مشهد افتتاح شد

برچسب ها: شهرداری ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار