سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

دفاع از انقلاب از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالت‌های ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:دفاع از انقلاب از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالت‌های امروز احاد ملت ایران است و همه باید در این راستا با تمام توان تلاش کنند.

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان در سنندج، که به مناسبت دومین روز از هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع از انقلاب از مهم‌ترین و اساسی‌ترین رسالت‌های امروز احاد ملت ایران است گفت: همه باید در این راستا با تمام توان تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه برقراری امنیت وظیفه یک دستگاه و نهاد خاصی نیست و آحاد مردم در این راستا وظایفی دارند، گفت: سهم مردم در برقراری امنیت با رعایت حدود و قوانین الهی محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به هجمه‌های گسترده دشمان از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان در طول 40 سال از عمر با عزت نظام جمهوری اسلامی از هر ابزاری برای مقابله با ملت ایران استفاده کرده‌اند ولی همبستگی و اتحام مردم و هوشیاری مسئولان در راس آنها امام امت و رهبر معظم انقلاب موجب شکست و یاس دشمنان شده است.

وی با اشاره به بدهکار بودن اقتصاد آمریکا گفت: خارج کردن دلار از معاملات جهانی موجب فروپاشی اقتصاد کشور آمریکا خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: این برای ملت ایران عزت است که وزیر خارجه فرانسه ایستادگی کشور ما را فرصتی برای خروج کشورهای اروپایی از سلطه آمریکا می‌داند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه برخی از کشورها مانند چین، هند و روسیه می‌دانند برای تامین منافع خود و ایستادگی با آمریکا باید با جبهه مقاومت باشند، گفت: امنیت امروز در کشور ما امنیت پایدار و خلل ناپذیر است که به برکت حضور همیشه در عرصه و نقش‌آفرینی این ملت ولایت‌مدار بدست آمده است.

وی با تاکید براینکه بر اساس آیات قرآن اعتماد به دشمن خیانت است و خروجی برای هیچ جامعه‌ای ندارد، گفت: امنیت مانند هوا برای انسان‌ها اهمیت دارد و تاریخ ثابت کرده با اعتماد به دشمن نمی‌توان امنیت را تامین کرد.

وی ایستادگی در برابر دشمنان را دستوری الهی به مسلمانان عنوان کرد و افزود: امنیت خاص گروهی نبوده و به تمام جامعه تعلق دارد از این رو نخستین چیزی که مورد هدف دشمنان قرار می گیرد، امنیت ملی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه امنیت برای هر کشوری مسئله اساسی است گفت: بدون امنیت زندگی، عبادت، کار و تلاش هیچ کدام تحقق پیدا نمی‌کند.

 وی درپایان گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و اراده از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون هیچگاه اجازه تحقق نقشه‌های شوم دشمنان علیه این نظام را نداده‌اند ونخواهند داد.

انتهای پیام/م

امنیت امروز کشور ما امنیت پایدار و خلل ناپذیر است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.