سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در زرندیه؛

جایگاه امام جمعه متعلق به همه مردم است /معیشت مردم، اقتصاد و مسائل فرهنگی جامعه دغدغه رهبری

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سفر به زرندیه گفت: جایگاه امام جمعه متعلق به همه مردم است.

حجت السلام رضوانی نسب معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سفر به شهرستان زرندیه  درگفتکوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه جایگاه امام جمعه متعلق به همه مردم و جریان‌های دلسوز نظام است گفت: همه موظف به حفظ این جایگاه هستیم.

حجت السلام رضوانی نسب افزود: روحانیت همیشه مایه خیر و برکت بوده و به عنوان محور رمز موفقیت جامعه بوده اند وائمه جمعه در بصیرت افزایی و ارتقاء آگاهی عمومی در مسائل مذهبی و سیاسی نقش بسزایی دارند.

وی اضافه کرد: در جامعه امروز مورد وثوق‌ترین افراد برای مردم امامان جمعه هستند که بر اساس علم و آگاهی به مسائل و مشکلات و رسیدگی به آن‌ها در سطوح مختلف شهرستان‌ها و استان‌ها و کشور موثرند.

معیشت مردم، اقتصاد و مسائل فرهنگی جامعه دغدغه رهبری

معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: مقام معظم رهبری در راس امور نظام جمهوری اسلامی است که هر جای کشور دغدغه و چالشی باشد با تیزبینی و تیز هوشی بررس می‌کندو یکی از دغدغه‌های معظم له در طی چند سال اخیر بحث معیشت، اقتصاد و مسائل فرهنگی جامعه بوده و بار‌ها در نام گذاری سال‌ها به نوعی اشاره و تاکید کرده اند.

وی بیان کرد:دشمنان قسم خورده نظام که در زمان جنگ نتوانستند با حمله‌های نظامی به کشور ضربه وارد کنند امروز با طراحی جنگی جدید در جبهه جنگ نرم، اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی مردم را هدف گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر به مقابله با این تهدید دشمن بپردازند.

حجت السلام رضوانی نسب تصریح کرد: شهیدان در دوران دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل دشمن حماسه‌های عظیمی خلق کردند و سبب سربلندی ایران اسلامی شدند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.