سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مربی پویندگان فجر به صحبت های سرمربی نامی نو

محبوبه رضوی مربی پویندگان نسبت به صحبت‌های شهناز یاری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال بانوان میان تیم‌های پویندگان فجر شیراز و نامی نو اصفهان، شهناز یاری تیم شیرازی را متهم به اتلاف وقت از سوی دروازبان، حاشیه سازی و نبود امکانات کرد که این موضوع با واکنش کادرفنی پویندگان روبرو شد.

محبوبه رضوی مربی پویندگان فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: بدلیل اینکه هفته‌ی پیش مسابقه در سالن ابوالفتحی برگزار شد راننده آمبولانس فکر کرده بود بازی در آن مکان برگزار می‌شود و به این دلیل دیر به سالن نصیری رسید.

وی ادامه داد: دروازه بان ما از ابتدای هفته دچار کشیدگی در ناحیه ران سمت چپ شد و به همین دلیل در برخی دریافت‌های بدون برخورد دچار درد و ناراحتی می‌شد.

مربی پویندگان بیان کرد: در نیمه دوم و روی گل سالمی که تیم ما به ثمر رساند و پس از حاشیه‌های فراوان که توسط تیم نامی نو ایجاد شد، مردود اعلام شد، ضربه توسط داور یک که نزدیک به محل خطا بود مستقیم اعلام شد و دقیقا محل خطا کنار میز ذخیره و محل استقرار خانم یاری بود و جالب‌تر اینکه ایشان تشخیص ندادند دست داور یک نشان دهنده خطا مستقیم بوده و حدود ۱۵ دقیقه تیم نامی نو پس از گل دوم ما جنجال بدل کرد و با تماس‌هایی مشکوکی که از جانب ایشان با افرادی گرفته شد داور تصمیم خود را تغییر داد باعث شد برد از ما گرفته شود.

رضوی از رفتار تبعیض آمیز داوران این مسابقه هم انتقاد کرد و گفت: در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم ما، شهناز یاری جلوی چشم داوران به بنده توهین کردند و گفتند تو بیخود می‌کنی حرف می‌زنی و اصلا چه کاره هستی، که این رفتار از جانب کسی که سابقه مربی گری در تیم‌های ملی را داشته دور از انتظار و ادب بود، ولی داوران به راحتی با وی مدارا کردند و حتی فرزانه توسلی را که داور بازی را هل داد و به وی فحاشی کرد اخراج نکردند ولی در نیمه نخست همین دیدار ستاره زارع سرمربی پویندگان را بدلیل تنها یک جمله که داور این بازی گفت: نمی‌توانی مرا اخراج کنی، با عکس العمل داور روبرو شد و از روی نیمکت اخراج شد و واقعا نمی‌دانم چرا داوران این مسابقه عدالت را اجرا نکردند و ترسو بودند.

رضوی بیان کرد: درکل تیم نامی نو اصفهان دو ضربه به تیر دروازه ما داشتند و آن هم در اواخر بازی که از پاور پلی استفاده کردند و موقعیت گل تیم ما بسیار بیشتر از تیم مقابل بود، اما متاسفانه بازیکنانمان بسیار بد از موقعیت‌ها استفاده کردند.

مربی پویندگان از عملکرد عالی فاطمه مظفری دروازبان تیم هم تقدیر کرد و گفت: در مسابقه با نامی نو این سنگربان با درخشش خود در چند صحنه مانع فروریختن دروازه شد.
انتهای پیام/ر

اعتراض مربی پویندگان فجر شیراز به اتفاقات بازی با نماینده اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.