سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حذف تلخ نساجی در ضیافت پنالتی‌ها

جدال نساجی قائمشهر و سپاهان اصفهان در دیداری پایاپای به تساوی کشید، اما این زردپوشان اصفهانی بودند که در ضربات پنالتی پیروزی را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در یکی از دیدار‌های حساس جام حذفی دو تیم لیگ برتری سپاهان و نساجی به مصاف هم رفتند.

این دیدار که از ساعت ١٨:١٥ در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد، سپاهان دقیقه ٥ با گل زودهنگام کیروش استنلی پیش افتاد، اما این برتری تنها ٢١ دقیقه دوام داشت و سجاد شهباز زاده در دقیقه ٢٦ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و دو تیم با همان نتیجه به رختکن رفتند.

نیمه دوم با برتری محسوس سپاهانی‌ها دنبال شد، اما انسجام نساجی در خط دفاع ستودنی بود و در نهایت زردپوشان از برتری و موقعیت‌های خود نتوانستند بهره ببرند و بازی در وقت قانونی مساوی تمام شد تا دو ١٥ دقیقه حساس در انتظار دو تیم باشد.

در ٣٠ دقیقه وقت‌های اضافه هم مالکیت توپ با زردپوشان بود و صاحب موقعیت‌های گلزنی هم شدند، اما ایستادگی حامد لک و دفاع خوب قرمزپوشان مانع از پیروزی سپاهان شد تا ضربات سخت پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.

گولیسیانی، مجتبی ممشلی حامد شیری پنالتی خود را گل کردند، اما محمد آبشک و محمد عباس زاده در ضربات پنالتی موفق نبودند تا در نهایت زردپوشان ٤ بر ٣ پیروز این جدال سخت باشند و خستگی ١٢٠ دقیقه تلاش و اضطراب بر تن بازیکنان و کادر فنی جوان نساجی بماند.

گفتنی است این بازی ٢٧ مهر این بار در چارچوب هفته نهم لیگ برتر تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/ف

شکست نساجی در راند اول بازی با سپاهان

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.