معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت مسابقه لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های نساجی قائم شهر و ذوب آهن اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت:صعود تیم نساجی مازندران به لیگ برتر مسابقات فوتبال کشور ،یک فرصت برای افزایش سرمایه اجتماعی در استان است.

وی افزود: بی شک حضور تیمی از استان مازندران در مسابقات لیگ برتر و برگزاری این مسابقات در سطح استان با حضور گسترده جوانان، نوجوانان و فوتبال دوستان در ورزشگاه‌ها و میادین ورزشی نقش موثری در ارتقاء سرمایه اجتماعی دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، نشاط، شادابی، سرگرمی، و اوقات فراغت سالم همراه با تخلیه هیجانات، افزایش عزم ملی و میهنی را از جمله دستاورد‌های برگزاری مسابقات در سطح کشوری برشمرد.

سرهنگ باقری با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور در هفته نخست به میزبانی تیم نساجی قائم شهر که عصر امروز مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت، گفت: تدابیر و تمهیدات لازم در راستای برقراری و تامین نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: در راستای آرامش خاطر شهروندان، هواداران فوتبال و بازیکنان دو تیم در مجموعه ورزشی شهید وطنی عوامل انتظامی و راهور شهرستان به همراه نیرو‌های یگان ویژه استان کار تامین نظم و امنیت را برعهده دارند.

سرهنگ باقری، افزود: با توجه به واقع شدن ورزشگاه محل برگزاری مسابقات در هسته مرکزی شهر و بالطبع افزایش بار ترافیکی شهری از شهروندان و هواداران دو تیم فوتبال انتظار داریم، از وسایل نقلیه عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند و از آوردن خودرو و وسایل نقلیه شخصی به داخل شهر جدا خودداری کنند.

وی از تعیین پارکینگ خودرو در قسمت‌های مختلف شهر با همکاری شهرداری قائم شهر برای پارک خودروی هواداران فوتبال که از شهرستان‌های همجوار به شهرستان قائم شهر مراجعه می‌کنند، خبر داد.

سرهنگ باقری از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی از خیابان‌های منتهی به ورزشگاه وطنی از بعدازظهر امروز خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نظم و انضباط و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به برقراری نظم وامنیت مسابقه فوتبال در داخل ورزشگاه از هواداران فوتبال و فوتبال دوستان خواست از آوردن وسایل اضافی و هر وسیله‌ای که قابلیت پرتاپ کردن داشته باشد به داخل ورزشگاه جدا خودداری کنند و در این ارتباط با ماموران پلیس همکاری داشته باشند.

وی ضمن آروزی موفقیت برای هر دو تیم فوتبال و ورزش دوستان، گفت: پلیس هرگز مخالف نشاط و شادابی اجتماعی جوانان نبوده و از نشاطی که در چارچوب قانون و برای دیگران ایجاد مزاحمت نکند، مخالفت ندارد.


انتهای پیام/آ


پلیس مازندران آماده در مسابقات لیگ برتر فوتبال

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار