ضلع شرقی جایگاه با ۵ هزار ظرفیت تا پیش از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و میزبانی نساجی قائمشهر از استقلال تهران تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: ضلع شرقی جایگاه با ۵ هزار ظرفیت تا پیش از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر و میزبانی نساجی قائم شهر از استقلال تهران تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با تکمیل این بخش از جایگاه، ظرفیت ورزشگاه قائمشهر محل دیدار خانگی نساجی به بیش از ۱۵ هزار نفر می‌رسد، افزود: بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از اردیبهشت ماه امسال و به محض پایان لیگ فوتبال دسته یک و راهیابی نساجی به لیگ برتر آغاز شد.

نبیان گفت: در کمتر از ۳ ماه حدود ۹۰ درصد از فرایند بازسازی و نوسازی به خصوص تجهیزات و تاسیسات ورزشگاهی شامل چهار برج نوری، اسکوربورد انجام شد و این پروژه به نخستین دیدار نساجی در لیگ برتر رسید.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: کار اجرایی مرمت و بازسازی اندک زمان پس از اتمام رقابت‌ های لیگ یک شروع شد و به نظر می‌ رسد با کار‌های اجرایی انجام شده، رکود ورزشگاه سازی سطح کشور از سوی مازندران شکسته شد و دولت نیز تمام قد حمایت مالی از این طرح داشت.

انتهای پیام/ م

اضافه شدن ظرفیت ۵ هزار نفری در ورزشگاه قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.