سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست صدرنشین لیگ دسته یک فوتسال مقابل مقاومت اقلید

شاهد شیراز در دیداری خانگی مغلوب تیم انتهای جدولی مقاومت اقلید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم مسابقات دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ امروز یک بازی به میزبانی سالن ۲۲ بهمن شیراز برگزار شد و تیم شاهد شیرازی که تا پیش از این دیدار در صدر جدول گروه دوم رقابت‌ها قرار داشت، ۲-یک مغلوب تیم انتهای جدولی مقاومت اقلید شد.

نیمه نخست این بازی با تک گل دقیقه چهار محسن فقیهی راد بسود شاهد به پایان رسید، اما در نیمه دوم و روی اشتباهات مکرر بازیکنان شاهد، مقاومت اقلید به ۲ گل رسید و ۳ امتیاز شیرین را بدست آورد.

برزگر سرمربی تیم شاهد شیراز پس از این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: متاسفانه در روزی که می‌توانستیم با گل‌های فراوان به برتری دست یابیم، ولی مثل بازی‌های کذشته، بازیکنان در زدن ضربات آخر اشتباه کردند و مقاومت اقلید هم با تلف کردن وقت بسیار در طول بازی و تنها روی دو غفلت بازیکنان ما به پیروزی رسید.

وی افزود: نخستین شکست این فصل شاهد در زمان مناسبی رقم خورد تا ما بتوانیم در بازی‌های آینده با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شویم و با رفع نقاط ضعف، نتایج مناسبی کسب کنیم.

تیم شاهد با این شکست و هفت امتیاز، رده دوم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته یک فوتسال مردان کشور را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/ر

شکست شاهد مقابل مقاومت اقلید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.