سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجدی: تیم کاملی را به انتخابی المپیک اعزام می‌کنیم/ حضور لژیونر‌ها توان تیم امید را افزایش می‌دهد

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: با حضور بازیکنان اعزامی به جارکاتا و اضافه شدن برخی نفرات دیگر تیممان برای انتخابی المپیک کامل می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره ادامه تمرینات آماده سازی این تیم اظهار داشت: اردوی ما با حضور ۳۲ بازیکن جدید برگزار شده است. امروز (جمعه) و فردا هم بازی درون تیمی انجام می‌دهیم تا بتوانیم برخی از این بازیکنان را به نفرات دیگری که پیش از این برای تیم ملی امید بازی کرده اند، اضافه کنیم.

او درباره تجربه کسب کردن بازیکنان تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا گفت: بازیکنان زیر ۲۱ سال را به جاکارتا بردیم که توانستند میدانی بزرگ را تجربه کنند. آن‌ها تجربه کمی نسبت به حریفان داشتند، اما با این نفرات و اضافه شدن برخی بازیکنان دیگر تیم کاملی را به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام می‌کنیم.

ماجدی درباره کمبود امکانات و بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی فوتبال امید گفت: شرایطمان بد نیست، اما فدراسیون تلاش خود را برای فراهم کردن تمام امکانات انجام می‌دهد. امیدوارم این وضعیت برای اردوی بعدی ما که از ۳ روز دیگر آغاز می‌شود بهبود یابد.

مربی تیم ملی فوتبال امید درباره اضافه شدن ۳ بازیکن لژیونر به این تیم بیان کرد: با اضافه شدن لژیونر‌ها ۳۰ تا ۴۰ درصد به توان تیم ما اضافه می‌شود و می‌توانیم بهتر کار کنیم. در کل با برگزاری دیدار‌های دوستانه و حضور نفرات لژیونر می‌توانیم از گروه خود در مرحله اول مقدماتی المپیک صعود کرده و در ادامه برای آینده برنامه‌ای مدون داشته باشیم. امیدوارم تیم ملی فوتبال امید پس از ۴۴ سال به المپیک برسد.

ماجدی در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ای که کرانچار، استیلی، شاهرودی و بختیاری زاده دارند می‌توانیم در بازی‌های انتخابی المپیک یکی از مدعیان باشیم. پس از لغو بازی دوستانه با عراق هم حمید استیلی در حال پیگیری و برنامه ریزی برای انتخاب حریفی تدارکاتی خارجی است. احتمال دارد در تعطیلات نیم فصل هم با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات فرشاد ماجدی درباره وضعیت تیم امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.