دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و عراق که قرار بود ۲۰ مهر برگزار شود، درهاله‌ای از ابهام سپری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از دیروز ( سه شنبه ) قرار بود شاگردان کرانچار، 20 مهرماه در دیداری دوستانه در تهران به مصاف عراق بروند اما مسئولان فوتبال امید این کشور نمی توانند تیم خود را تشکیل و بازیکنان را جمع کنند و به همین دلیل برگزاری دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران - عراق در هاله ای از ابهام است.

ملی پوشان که پس از برگزاری یک جلسه بدنسازی، از امروز ( چهارشنبه ) تمرینات تاکتیکی را روی چمن ورزشگاه کارگران برگزار کردند، در صدد هستند تا بعداز ظهر هم تمرین کنند و آمادگی بالایی را بدست آورند. البته کرانچار و کادرفنی تیم ملی امید از وضعیت چمن ورزشگاه کارگران راضی نیستند و به حمید استیلی، مدیر تیم ملی بیان کردند تا زمین دیگری را برای تمرین کردن مهیا کنند و حالا استیلی در تلاش است تا این اتفاق رخ دهد و زمین بهتری را پیدا کند.

در حاشیه تمرین امروز ( چهارشنبه ) زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در این باره می گوید:کیفیت زمین تمرین چندان خوب نبود و انتقادم را به اطلاع حمید استیلی، مدیر تیم ملی رساندم و قرار است او زمین بهتیر را پیدا کند تا تیم امید یا حتی تیم B ملی بتواند شرایط بهتری داشته باشد.

او افزود: عراق برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ایران ابراز تمایل کرده است اما عراقی‌ها شرایط جمع کردن تیمشان را ندارند و هنوز تیم خود را تشکیل نداده اند. امور بین الملل فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حریفان تدارکاتی دیگری انتخاب کند.

گفتنی است، ملی پوشان امید امروز عصر ( چهارشنبه ) هم تمرینی را برگزار و طبق اعلام مربیان تیم ملی باید تا پایان تمرینات، صبح و ظهر تمرین و بازی دوستانه درون تیمی برگزار کنند.


بیشتر بخوانید:

استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم

ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند

سرمربی تیم ملی امید در اردوی پرسپولیس حاضر شد


انتهای پیام/

اظهارات زلاتکو کرانچار درباره شرایط تیم ملی امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار