مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از دهه اول مهر آغاز می‌شود.

زمان آغاز اردوی تیم ملی امید فوتبال مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  پس از حذف تیم ملی فوتبال امید ایران از بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا که با شکست ۲ بر صفر مقابل کره جنوبی، قهرمان این رقابت ها در مرحله یک هشتم نهایی رقم خورد، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم  ملی فوتبال امید برای استراحت به کشورش بازگشت.

زلاتکو این روزها در کرواسی مشغول پیگیری مراحل مداوای برادر بیمارش است اما طبق برنامه این سرمربی کروات اول مهر به ایران می آید تا برنامه هایش برای دور جدید تمرینات تیم ملی امید و حضور در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را در اختیار مسئولان فدراسیون قرار دهد.

این دور از اردوی تیم ملی فوتبال امید از هشت مهر آغاز می شود. البته کادرفنی این تیم قصد دارد مانند اقدامی که برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ انجام داد و بازیکنان را در ۲ گروه مجزا مورد ارزیابی قرار داد برای انتخاب بازیکنان مدنظرش در انتخابی المپیک توکیو هم چنین کاری انجام دهد . به همین دلیل کرانچار و دستیارانش برای شناسایی نفرات مستعد در تمرینات تیم های مختلف و مسابقات رده سنی امید شرکت می کنند تا بهترین نفرات را به اردو دعوت کند.

شنیده می شود تیم ملی امید در دور تازه تمریناتش با چند تیم باشگاهی دیدار تدارکاتی برگزار می کند.


بیشتر بخوانید:شکست تیم ملی فوتبال امید ایران در دیداری دوستانه


انتهای پیام/

زمان تکمرین ملی پوشان امید معلوم شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار