سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسلح شدن به علوم پیشرفته نتها راه پاسخ به دنیا

مسلح شدن به پيشرفته ترين علوم دنيا سرنوشت يك ملت را تعيين مي كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی امام جمعه کاشان در دیداروزیر ارتباطات وفناوری گفت: امروز اگر بخواهيم پاسخ دنيا را بدهيم راهي جز مسلح شدن دانشمندان به پيشرفته ترين فرمول هاي علمي نداريم چرا كه فرمول هاي علمي مقدمه رسيدن انسان به معرفت الله است.
وی شرايط امروز دنيا و جهان را بسيار حساس، پيچيده و خاص خواند و افزود: همان گونه كه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان مي فرمايد، زمان و آينده از آن شما است، بصريت، آگاهي، فهم و توانايي يک ملت در سايه مسلح شدن فرزندان جامعه به سلاح علم و عمل و تقوا و پاکي است.
نماينده ولي فقيه در كاشان با بیان این که نفوذ اهل زمين به فضاي آسمان ها با علم و شناخت محدود است و به همه علوم احاطه ندارد، گفت: بدون اذن خدا نمي توان به همه علوم احاطه داشت و براي همين است كه در طول تاريخ خيلي از مسائل براي بشر كشف نشده است.
وی افزود: تنها مسلح شدن به پيشرفته ترين علوم دنيا است كه سرنوشت يك ملت را تعيين مي كند و خداوند جهان هستي را با همه عظمت و گستردگي كه دارد به وسيله علم آفريده است.

امام جمعه کاشان گفت: علم قدرت توليد و زايندگي دارد و جهل و ناداني فقر است و فقر نمي‌تواند تأثير داشته باشد اما علم به معناي ثروت است و اين علم است كه توليد كننده سرمايه است.

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات هم در اين ديدار، مردم کاشان را شايسته خدمات بهتر و بيشتر دانست و گفت: يكي از اين خدمات احداث پارک گردشگري فضاپايه در نياسركاشان است.

محمد جواد آذري جهرمي افزود: احداث پارک گردشگري فضاپايه در نياسر كاشان ضمن اين كه کمک به توسعه بيشتر اين حوزه و گامي در راستاي معرفت بيشتربه قدرت خداوند است.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار وزیر ارتباطات وفناوری با امام جمعه کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.