ششمین شورای اداری شهرستان کاشان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهر سبز نیاسر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در آغاز این شورای اداری با تاکید بر ظرفیت های ویژه گردشگری و تاریخی و صنعتی کاشان گفت: شهرستان کاشان معروف به دارالمومنین و قدمت ۷۰۰ ساله دارد.

علی اکبر مرتضایی قهرودی، با اشاره به اینکه کاشان در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور است گفت: آثار تاریخی برجسته از جمله میراث جهانی باغ فین، خانه های تاریخی، مراکز علمی دانشگاهی ، شهرک های صنعتی بویژه هنر صنعت فرش در سطح ملی و بین‌المللی زبانزد است.

وی با تاکید بر اینکه قابلیت های فناوری در این شهر وضعیت مطلوبی را بوجود آورده است گفت: کاشان پوشش کامل اینترنت روستایی را نیز دارد.

به گفته وی، پوشش کامل تلفن ثابت در شهرک های صنعتی، توسعه فیبرنوری راوند تا مشکات و پوشش تلفن همراه در برخی روستاها از دیگر خدمات ارتباطات در این شهرستان است.

شایان ذکر است شورای اداری شهرستان کاشان همراه با همایش نجوم و شایانگردشگری فضا پایه نیاسر با حضور براری رییس سازمان فضایی کشور لحظاتی قبل آغازشد و هم‌اکنون با سخنرانی دکتر سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در هتل سبز شعرنیاسر در حال برگزاری است.

انتهای پیام / س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.